Zamieszczone przez Hacat
Zobacz posta
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Wyciek oleju z okolic wałka zdawczego
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez Hacat Zobacz postaNo i rozebrałem, wyczyściłem, odpaliłem i nic. Z uszczelnienia wałka zdawczego nie leci. Jakieś pomysły skąd ten olej może się brać?
Komentarz
-
Zamieszczone przez grubens Zobacz postaA jak odpaliłeś to dodawałeś gazu żeby zwiększyć ciśnienie.
- - - Zaktualizowano - - -
Zamieszczone przez marcinjunak Zobacz postaZnajdź temat oring rozrusznika.
Komentarz
-
Zamieszczone przez czapel77 Zobacz postaNie wiem czy dobrze na zdjęciach dojrzałem ale nie masz czasem zamontowanego automatycznego smarowania łańcucha? Widoczna jest tam jakaś rurka. Może masz za bardzo rozkęcone to smarowanie i łańcuch rozbryzguje olej...Chyba że ta rurka od czegoś innego jest...
Komentarz
-
Temat z zeszłego roku ale nie napisałeś czy udało się usunąć wyciek. Na moim przykładzie powiem że wyciek możliwy jest również z pod małego okrągłego dekielka znajdującego się nieco powyżej i z lewej strony walka zdawczego. Dekielek ten ma otwór z gwintem ale nie jest wkrecona żadna śruba. Znajduje się tam oring który potrafi puścić olej.
Komentarz
-
Zacznę od tego że pojawił się spory wyciek w okolicy zebatki. Pierwsza myśl - simmering walka zdawczego. Zamówiłem oryginał. Po tygodniu (jak doszedł) zabrałem się za robotę. Zdjąłem zebatke, blachę i odpaliłem moto ocenić wyciek. Lało się spod okrągłego dekielka.
Jak na wiosnę montowalem czujnik biegów pod wyświetlacz to miałem wrażenie że czegoś zapomniałem odkręcić bo został otwór z gwintem do którego nie wkrecilem śruby. Ale studiując wiele zdjęć i oprócz tego miałem pod ręką dół od TDM stwierdziłem że tak ma być. I rzeczywiście, gwintowany otwór w dekielku jest tylko po to by wkręcić śrubę i pociągnąć za nią by owy dekielek wyciągnąć. Zapłaciłem 1 PLN za dwa oringi.,jeden na zapas.
Komentarz
-
Zamieszczone przez grubens Zobacz postaMam podłączony czujnik ciśnienia i nie zależnie od jego jakości to jest zauważalna zmiana ciśnienia.
Ps1. Tak naprawdę to zastanawiam się nad zamontowaniem dodatkowego kompa do monitorowania : temp cieczy , temp oleju , ciśnienia oleju i ładowania aku . Gdzie takowe czujniki można zamontować ?
Reveltronic robi takowe ustrojstwa i w aucie mnie się sprawdza.
Komentarz
-
A po co wam te wszystkie informacje? Nudzicie się podczas jazdy? To może trzeba moto zmienić a nie dokładać szpeju nie wiadomo do czego.
Np do czego wam wskaźnik ciśnienia oleju? Poziom wam nie wystarczy? W samochodzie też dokładacie wskaźnik ładowania? Temperaturę cieczy przecież masz na zegarach, po co kolejny?
No chyba że to wszystko robicie z nudów w zimę, to koniec tematuBył Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Komentarz
-
Zamieszczone przez marcinjunak Zobacz postaA po co wam te wszystkie informacje? Nudzicie się podczas jazdy? To może trzeba moto zmienić a nie dokładać szpeju nie wiadomo do czego.
Np do czego wam wskaźnik ciśnienia oleju? Poziom wam nie wystarczy? W samochodzie też dokładacie wskaźnik ładowania? Temperaturę cieczy przecież masz na zegarach, po co kolejny?
No chyba że to wszystko robicie z nudów w zimę, to koniec tematu
Sprawdzanie poziomu oleju w naszych motocyklach jest dość złożony i czujnik na dłuższych przelotach załatwił by sprawę z tą czasochłonną operacją.
Ps. A teraz napisz dlaczego nie mogę mieć tych dodatkowych czujników i kompa ? Bo ......? Proszę merytorycznie bez kasztanienia i własnych przemyśleń z okolic mchu i paproci.
Komentarz
-
Co poradzisz jak ma rację. Im więcej mrugających diodek, cyferek, przełączników i pierdół tym więcej klient myśli, ze ma do czynienia ze stacją kosmiczną. A to stary strucel jestJak działa to nie ma co kombinować dodatkowych przewodów bo będą tylko wkurwiać kolejnego właściciela, serwisanta i tym więcej może sie zj***ć.
Lepiej sie skupić na jeździe niż jej parametrach. Lepiej latać dobrze struclem niż ujowo myśleć ze sterujesz śmigłowcem.
- Polubień 1
Komentarz
-
Teoretycznie tak. Praktycznie żadnemu się nie chciało doczytać że tam się ustawia parametry graniczne i w przypadku przekroczenia jest sygnalizowane dźwiękiem.
Zajeździłem dwa silniki w terenówce i po zamontowaniu dodatkowego kompa z czujnikami wiem kiedy mam zdjąć nogę z gazu .
Tak nudzi mnie się , ..........śniegu nie ma.
Ps. Teresę kupiłem na dożywotkę , ewentualnie coś do niej dokupię.
Komentarz
-
Faktem jest, że polityka w zakresie wyposażenia u Japończyków jest co najmniej dziwna. Stare motocykle z lat 50/60/70 miały w standardzie centralkę, amperomierz , kontrolkę od ciśnienia/ poziomu oleju i przeważnie jeszcze bagażnik jakiś. Teraz albo nie ma nic albo w lepszych modelach systemy się wręcz dublują. W xjocie mam wskaźnik paliwa a do tego dodatkowo lampkę rezerwy. Okienko od poziomu oleju na silniku a na zegarach dodatkowo kontrolkę. Motocykl na kardanie ale centralkę i owszem dali seryjnie prócz kosy. W tenere dla odmiany to w serii jest kontrola od luzu... Nie nadazysz za nimi
Kontrolka od ładowania i od oleju w starym motocyklu to rzecz przydatna i warta założenia. Co do wspinania komputera to już mam zdanie odmienne ale ja już stary i pokolenia Play Station nie rozumiem czasami.
Jak komuś to się podoba i przydaje to dlaczego ma sobie nie założyć? Jego motocykl i jemu ma sprawiać frajdę. Byle nie rozpraszało o nie komplikowało zbytnio.Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...
Komentarz
Komentarz