Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Przerywa, POMOCY!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    Przerywa, POMOCY!

    Witam.
    Mam mały problem z którym sam mam kłopoty z jego rozwiązaniem. Posiadam aktualnie Yamahe Xt600 Tenere 86r i jak już wspomniałem w temacie przerywa, tyle że przerywa dopiero jak wjadę na dziury, lub na wyboje. Zwłaszcza jak silnik jest nagrzany. W momencie kiedy przerywa strasznie kopci. Moto pali na dyk, nawet nie muszę używać rozrusznika. Tylko dosyć irytująca sprawa jak mam ładną pogodę a nie mogę jej wykorzystać, bo przerywa jak wjadę do "lasu".

    Sprawdziłem: Moduł, cewkę, świece wymieniłem na nową, i sprawdziłem fajkę świecy.

    Na prawdę docenię każdą odpowiedź, bo sam sobie nie dam rady. Dla tego mam nadzieję że mi pomożecie, z góry dzięki.

    #2
    Wyglada na jakiś lużny kabel lub połączenie kabli.Sprawdż te od czujników przy klamkach i dżwigni zmiany biegów ,akurat nie wiem gdzie w XT jest połączenie tego przewodu ,w 660'tce jest takie jedno okrągłe w "pająku" koło aku i lubi płatać takie figle na wertepach gdy jest lużne. Druga opcja to opadajaca przepustnica w gaźniku ale to raczej tylko przy lądowaniu po jakiejś większej hopce i po otwarciu powinno być znów ok.
    Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
    Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

    Komentarz


      #3
      Jak masz sprawdź czujnik stopki bocznej.
      Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
      No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
      sigpic

      Komentarz


        #4
        Dzięki, masz u mnie piwo. Faktycznie to było to, wypieprzyłem czujnik i dałem na wsuwkach. Rozwiązało to wszystkie problemy. Dzięki serdeczne

        Komentarz


          #5
          Miałem ten sam problem. W 660tce czujnik się rozkręca i wystarczy rozciągnąć sprężynkę która odpycha miedzianą blaszkę by wszystko wróciło do normy. Spróbuj może u Ciebie też tak się da.

          Komentarz


            #6
            Mam to samo w 750 tce jutro zobacze czy ton to

            Komentarz


              #7
              To dopiszę jeszcze że u mnie był przetarty jeden z kabelków od czujnika i ogólnie całe kable w opłakanym stanie. Rozkręciłem czujnik i wymieniłem kable na nowe. Potrzeba 1m linki 1mm/kwadrat, rurkę termokurczliwą i 2 konektory żeńskie wąskie, cyna i lutownica plus chęci. Wygląda i działa jak nowe, stara zewnętrzna izolacja kabli ta która oplata obie żyły była cała wypełniona piachem i innym błotem, a sama miedź w przewodach miedzi już nie przypominała. Była czarna.

              Komentarz


                #8
                Witam. U mnie jednak problem leży gdzie indziej.... przerywa najczęściej gdy zbyt długo jade cięzkim terenem i troche ja przydusze. Problem pojawia sie również gdy jade dłuzszy czas na tych samych obrotach, ale tylko poniżej 3,5 tys. Gdy stane wrzucę na luz i przygazuje do 8 puści wielką czarną chmurę i problem znika. Dodam ze mam nowe świece i teresa jest po regulacjach.

                Komentarz


                  #9
                  A to już może gaźnikowa broszka. Niech się ktoś wypowie kto to przerabiał. Może zaworki iglicowe, może pływak. Zbyt wysoki lub mały poziom paliwa w komorze. Przerywa jakby zapłon odcinało czy jakby paliwo się kończyło? Ale to już chyba oddzielny wątek trzeba założyć.

                  Komentarz

                  Pracuję...
                  X