Witam mam problem z pracą silnika, mianowicie na jałowym stukot nieregularny bardziej słyszalny od strony sprzęgła mniej od magneta (badany metodą śrubokręt do ucha) obroty lekko falują 1250 - 1350, na wyższych obrotach stuku nie słysze, zawory regulowane, moto pali dobrze nie kopci idzie dobrze wg mnie, oleju bierze z 400 ml na 1000 km.
oczytałem forum więc czy to może być :
- korba
- rozrząd
- kosz sprzęgłowy ( na wcisniętym i wyciśniętym objaw ten sam)
- coś z tłokiem pierścieniami
Poproszę o wymienienie objawów zużycia w wyżej wymienionych elementach.
Zapewne czeka mnie wyjęcie silnika tylko proszę o podpowiedź na co mogę się szykować
Postaram się na dniach wrzucić filmik pracy silnika
Pozdrawiam
oczytałem forum więc czy to może być :
- korba
- rozrząd
- kosz sprzęgłowy ( na wcisniętym i wyciśniętym objaw ten sam)
- coś z tłokiem pierścieniami
Poproszę o wymienienie objawów zużycia w wyżej wymienionych elementach.
Zapewne czeka mnie wyjęcie silnika tylko proszę o podpowiedź na co mogę się szykować
Postaram się na dniach wrzucić filmik pracy silnika
Pozdrawiam
Komentarz