Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Nie wiem czy prądy czy paliwo

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [600Z] Nie wiem czy prądy czy paliwo

    Witam wszystkich motomaniaków.Mój problem jest dość poważny,ponieważ zakupiłem w Niemczech YAMAHE TENEERE XTZ 600 z 1988 roku w której brakowało rurek od pompki paliwa i nie jestem pewny czy dobrze założyłem nowe rurki.Z lewej strony pomki są trzy wyjścia.Do pierwszego od strony zewnętrznej motocykla podłączyłem kranik z baku.Do środkowego wyjścia cieńszą rureczką podłączyłem jakieś poziome wyjście z gażnika.A do trzećiego wyjścia z pompki tego od strony wewnętrznej podłączyłem normalnie gażnik.Z drugiej strony pompki jest tylko jedno wyjście do którego podłączyłem podciśnienie z kolektora ssącego.Nie jestem pewien czy tak ma być ponieważ gdy ściągnę wężyk z gażnika i kręce rozrusznikiem paliwo leci dość słabo tak na 3 mm powyżej rurki.I na takim podłączeniu silnik nie odpali a jak dam wężyk bezpośrednio z baku do gażnika to za 20 razem zapali i można przejechać z 400 metrów tylko nie można mocno odkręcić gaz bo zaraz zgaśnie,ale czy tak czy tak to i tak zgaśnie i niechce odpalić..Drugą sprawą jest to że ma bardzo słabą iskrę ledwo widoczną .Zmieniłem świecę i kabel i nic niepomogło.Proszę o pomoc.Jak by nie post to bym się chętnie upił żeby o tym niemyśleć.POZDRAWIAM i z góry dziękuję za pomoc.

    #2
    Z tego co przeczytałem, słyszałem, to XT miały słabą iskrę i to było chyba normalne. Po drugie - po co ktoś odłączał przewody od pompy? Czy były jemu aż tak potrzebne? Rozkręć pompę i sprawdz stan membrany.
    --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

    Komentarz


      #3
      Zamieszczone przez LukaSS Zobacz posta
      sprawdz stan membrany.
      po drugie zobacz jaki prąd wychodzi na cewkę zapłonową bo może być tak jak u mnie w ktmie że zwarcie miały dwie cewki przy kole magnesowym i za mały prąd zasilał cewkę co owocowało słabą iskrą, wszystko było git bo odpalał z pierwszego ale zaraz po dodaniu gazu go zalewało, po wymianie cewek wszystko ok.
      Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
      No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
      sigpic

      Komentarz


        #4
        Dzięki za odpowiedz.Doradz mi przyjacielu gdzie mogę przeczytać jak się dostać do cewek w mojej Tenerce.Z góry dziękuję.

        Komentarz


          #5
          A czy kolega ROBCIO się przywitał w powitalni, czy wchodzi i tak ni z gruszki ni z pietruszki zadaje pytanie?
          "Demokracja jest wtedy, kiedy dwa wilki i owca głosują, co zjedzą na obiad. Wolność jest wtedy, kiedy dobrze uzbrojona owca podważa wynik głosowania." Benjamin Franklin

          Komentarz


            #6
            Sory ale nie znam się na komputerach ale postaram się jakoś powitać .Jak by mi się nie udało to zapraszam wszystkich klubowiczów do mnie na ciastko i herbatkę.Pozdrawiam.Podkarpacie,Krosno,Łężany,Kośc iuszki 37.

            Komentarz


              #7
              cewki i cały alternator masz kolego po lewej stronie jak siedzisz na motorze po deklem a dokładniej jak zdejmiesz ten dekiel będziesz miał cewki przymocowane do dekla ale warto przed demontażem pomierzyć prądy i sprawdzić zgodnie z serwisówką, tu masz pdf z manualem do silnika 1vj ja taki miałem w swojej xt600z a te silniki się dużo nie róznią
              Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
              No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
              sigpic

              Komentarz


                #8
                Usunięte na żądanie użytkownika

                Komentarz


                  #9
                  Zamieszczone przez szymek1960 Zobacz posta
                  Zamieszczone przez ROBCIO Zobacz posta
                  Sory ale nie znam się na komputerach ale postaram się jakoś powitać .Jak by mi się nie udało to zapraszam wszystkich klubowiczów do mnie na ciastko i herbatkę.Pozdrawiam.Podkarpacie,Krosno,Łężany,Kośc iuszki 37.
                  Uważaj co mówisz, Ksenon podobnie mówił z myślą że nikt do Niego nie dojedzie. Ale ja się wybrałem i fotkę strzeliłem.
                  Łężany.. te bardzo blisko Miejsca Piastowego? Jak by to powiedzieć.. niektórzy czasami tamtędy przejeżdżają..
                  Ale w piątek jadąc na święta nie będę głowy zawracać..

                  Ale to taki off-top.

                  Pozdrawiam,
                  Gosia, której drugi dom w Beskidzie Niskim
                  Łoś, w przeciwieństwie do jelenia i innych zwierząt, choć lubi czasem pobujać w obłokach, nie ma wygórowanych ambicji...

                  Komentarz


                    #10
                    Usunięte na żądanie użytkownika

                    Komentarz


                      #11
                      W piątek czy w wielką sobotę,koniecznie przyjedzcie.2 km od Miejsca Piastowego w kierunku Rzeszowa.Po 16 będę w domu.Mój tel 500 655 133

                      Komentarz


                        #12
                        Do Marcinajunak.Widze że jesteś dość konkretny w sprawach mechanicznych.Jak wytrzepie dywany to zaraz zabieram się do rozkręcania dekla z alternatora.Powiedz mi jeszcze przyjacielu w jaki sposób można w prosty sposób zmierzyć czy są cewki dobre ?.Miernik posiadam .napisz na jaki zakres go nastawić i które kable podłączyć i jaki ma być wynik.Czy ten motór posiada dwie cewki czy więcej ?Gdzie znajduje się czujnik który czyta położenie wału ,może bym go przy okazji wyczścił.Gorąco pozdrawiam.

                        Komentarz


                          #13
                          Niechcę być niegrzeczny, ale czy pobrałeś manuala z sieci dot. Twojego motocykla? Przecież tam jest wszystko napisane i pokazane na rysunkach.
                          --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                          Komentarz


                            #14
                            Wszystkie cewki zmontowane w alternator ciężko zmierzyć a ja nie wiem jak dokładnie, ja wysyłałem alternator do gościa co sie tym zajmuje, impulsator będziesz miał na wierzchu jak wyjmiesz alternator, nie sposób go nie zauważyć, w tym manualu co masz linka kilka postów wcześniej wszystko jest wyjaśnione.
                            Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                            No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                            sigpic

                            Komentarz


                              #15
                              Witajcie.Niewiem czy ja czy mój komputer zwariował bo jak otwożyłem link Yamaha XT 600 Z (1V.rar to wyskakują mi jakieś dziwne literki i kwadraciki.Alternatora niestety nieznalazłem.Odkręciłem przypadkowo dekiel z rozrusznika to zobaczyłem tylko trybki.Póżniej chciałem odkręcić dekiel od silnika z lewej strony jak bym siedział na moto,ale się wstrzymałem ponieważ z ciekawości odkręciłem zaślepkę plastikową w środku pokrywy i oprócz tego że zobaczyłem śrubę z wału to zaczą się tamtędy wylewać troszkę olej.Nie jestem pewny czy tam powinien być olej.Musiałem z tego wszystkiego się wyżyć na czyszczeniu dywanów i trochę się wyluzowałem.Pozdrawiam,.

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X