Witam wszystkich motomaniaków.Mój problem jest dość poważny,ponieważ zakupiłem w Niemczech YAMAHE TENEERE XTZ 600 z 1988 roku w której brakowało rurek od pompki paliwa i nie jestem pewny czy dobrze założyłem nowe rurki.Z lewej strony pomki są trzy wyjścia.Do pierwszego od strony zewnętrznej motocykla podłączyłem kranik z baku.Do środkowego wyjścia cieńszą rureczką podłączyłem jakieś poziome wyjście z gażnika.A do trzećiego wyjścia z pompki tego od strony wewnętrznej podłączyłem normalnie gażnik.Z drugiej strony pompki jest tylko jedno wyjście do którego podłączyłem podciśnienie z kolektora ssącego.Nie jestem pewien czy tak ma być ponieważ gdy ściągnę wężyk z gażnika i kręce rozrusznikiem paliwo leci dość słabo tak na 3 mm powyżej rurki.I na takim podłączeniu silnik nie odpali a jak dam wężyk bezpośrednio z baku do gażnika to za 20 razem zapali i można przejechać z 400 metrów tylko nie można mocno odkręcić gaz bo zaraz zgaśnie,ale czy tak czy tak to i tak zgaśnie i niechce odpalić..Drugą sprawą jest to że ma bardzo słabą iskrę ledwo widoczną .Zmieniłem świecę i kabel i nic niepomogło.Proszę o pomoc.Jak by nie post to bym się chętnie upił żeby o tym niemyśleć.POZDRAWIAM i z góry dziękuję za pomoc.
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Nie wiem czy prądy czy paliwo
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez LukaSS Zobacz postasprawdz stan membrany.Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Komentarz
-
cewki i cały alternator masz kolego po lewej stronie jak siedzisz na motorze po deklem a dokładniej jak zdejmiesz ten dekiel będziesz miał cewki przymocowane do dekla ale warto przed demontażem pomierzyć prądy i sprawdzić zgodnie z serwisówką, tu masz pdf z manualem do silnika 1vj ja taki miałem w swojej xt600z a te silniki się dużo nie róznią
Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Komentarz
-
Siwy
-
Zamieszczone przez szymek1960 Zobacz postaZamieszczone przez ROBCIO Zobacz postaSory ale nie znam się na komputerach ale postaram się jakoś powitać .Jak by mi się nie udało to zapraszam wszystkich klubowiczów do mnie na ciastko i herbatkę.Pozdrawiam.Podkarpacie,Krosno,Łężany,Kośc iuszki 37.
Ale w piątek jadąc na święta nie będę głowy zawracać..
Ale to taki off-top.
Pozdrawiam,
Gosia, której drugi dom w Beskidzie NiskimŁoś, w przeciwieństwie do jelenia i innych zwierząt, choć lubi czasem pobujać w obłokach, nie ma wygórowanych ambicji...
Komentarz
-
Siwy
-
Do Marcinajunak.Widze że jesteś dość konkretny w sprawach mechanicznych.Jak wytrzepie dywany to zaraz zabieram się do rozkręcania dekla z alternatora.Powiedz mi jeszcze przyjacielu w jaki sposób można w prosty sposób zmierzyć czy są cewki dobre ?.Miernik posiadam .napisz na jaki zakres go nastawić i które kable podłączyć i jaki ma być wynik.Czy ten motór posiada dwie cewki czy więcej ?Gdzie znajduje się czujnik który czyta położenie wału ,może bym go przy okazji wyczścił.Gorąco pozdrawiam.
Komentarz
-
Wszystkie cewki zmontowane w alternator ciężko zmierzyć a ja nie wiem jak dokładnie, ja wysyłałem alternator do gościa co sie tym zajmuje, impulsator będziesz miał na wierzchu jak wyjmiesz alternator, nie sposób go nie zauważyć, w tym manualu co masz linka kilka postów wcześniej wszystko jest wyjaśnione.Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Komentarz
-
Witajcie.Niewiem czy ja czy mój komputer zwariował bo jak otwożyłem link Yamaha XT 600 Z (1V.rar to wyskakują mi jakieś dziwne literki i kwadraciki.Alternatora niestety nieznalazłem.Odkręciłem przypadkowo dekiel z rozrusznika to zobaczyłem tylko trybki.Póżniej chciałem odkręcić dekiel od silnika z lewej strony jak bym siedział na moto,ale się wstrzymałem ponieważ z ciekawości odkręciłem zaślepkę plastikową w środku pokrywy i oprócz tego że zobaczyłem śrubę z wału to zaczą się tamtędy wylewać troszkę olej.Nie jestem pewny czy tam powinien być olej.Musiałem z tego wszystkiego się wyżyć na czyszczeniu dywanów i trochę się wyluzowałem.Pozdrawiam,.
Komentarz
Komentarz