Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wymiana Pierścieni w ST 750

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    Wymiana Pierścieni w ST 750

    Witam
    Mama zamiar samemu wymienić pierścienie w ST 750 może mi ktoś opisać jak to zrobić krok po kroku? głównie chodzi mi o skręcenie jakimi momentami i w jakiej kolejności, może ktoś macie jakąś dtr-kę w której jest to fachowo opisane?. Z góry wielkie dzięki za pomoc

    #2
    Poszukaj serwisówki tam bedziesz mial jakim momentem dokrecac wszystkie sruby. Ja w xtz 660 glowice dokrecalem 24 Nm a cylinder ok 40 Nm.

    Komentarz


      #3
      a z jakiego powodu chcesz wymieniać pierścienie?

      Komentarz


        #4
        gutek, ponawiam pytanie scorpiona,
        Układ tłokowy w tenerkach jest wyjątkowo odporny na zużycie, a spadek ciśnienia lub ubytki oleju przypisywane są bardzo często głowicom.
        W moim przypadku było podobnie.

        Apropo samej wymiany.
        Momenty jesli dobrze pamiętam, to 10Nm dla śrób pokrywy głowicy, 40Nm dla nakrętek głowicy i cylindra, a te dwie szpilki przy łańcuchu rozrządu chyba też 10Nm.
        Najlepiej serwisówkę ściągnij i tam wszystko czarno na białym wypisane jest.

        Rozbiera się to łatwo (o ile zdejmiesz kolektory wydechowe), ale składa już trudniej.
        Bez obejm do pierścieni na oba tłoki, sam sobie nie poradzisz.

        My z Janasem przy mojej walczyliśmy ze dwie godziny, żeby tłoki z pierścieniami w cylindry włożyć.

        Jednak zanim rozbierzesz, dobrze przyczynę zdiagnozuj.

        Komentarz


          #5
          Zacznij od sciagniecia serwisowki i przejrzenia jej
          Take care of your Tenere she will take care of you

          http://tablica.pl/oferta/yamaha-xtz-...5-ID1LXXh.html

          Komentarz


            #6
            Zamieszczone przez scorpion Zobacz posta
            a z jakiego powodu chcesz wymieniać pierścienie?
            Prawdopodobnie z podobnego jak u mnie ... Po regeneracji głowicy postanowiliśmu sprawdzić układ tłoków i wyszło na to że o ile tłoki i cylinder trzymają spokojnie granice tolerancji to pierscienie juz nie... Po wymianie pierścieni zdecydowana poprawa pracy i brak spożywania oleju.
            Zdecydowanie do takiej roboty najlepsza jest serwisówka (rosyjski link Beniamina ciągle działa) gdzie masz wszystko precyzyjnie podane - jeżeli wcześniej nie zakładałeś pierścieni na tłoki to lepiej poproś jakiegoś mechanika o pomoc. Bardzo boli jak się połamie jakiś pierścionek....

            Komentarz


              #7
              Zamieszczone przez czeczen Zobacz posta
              Prawdopodobnie z podobnego jak u mnie ... Po regeneracji głowicy postanowiliśmu sprawdzić układ tłoków i wyszło na to że o ile tłoki i cylinder trzymają spokojnie granice tolerancji to pierscienie juz nie... Po wymianie pierścieni zdecydowana poprawa pracy i brak spożywania oleju.
              Zdecydowanie do takiej roboty najlepsza jest serwisówka (rosyjski link Beniamina ciągle działa) gdzie masz wszystko precyzyjnie podane - jeżeli wcześniej nie zakładałeś pierścieni na tłoki to lepiej poproś jakiegoś mechanika o pomoc. Bardzo boli jak się połamie jakiś pierścionek....
              Czeczen, powiedz, jaki przebieg miałeś przy wymianie pierścieni?
              Pytam z ciekawości, bo czekam na przesyłkę od Lukassa między innymi z pierścieniami, licznik pokazuje mi koło 50 tys., ale ile jest naprawdę trudno zmierzyć.

              Komentarz


                #8
                Zamieszczone przez Pablo1972 Zobacz posta
                Czeczen, powiedz, jaki przebieg miałeś przy wymianie pierścieni?
                Pytam z ciekawości, bo czekam na przesyłkę od Lukassa między innymi z pierścieniami, licznik pokazuje mi koło 50 tys., ale ile jest naprawdę trudno zmierzyć.
                Ja miałem jakoś 50 tys. km i musiałem wymieniać, gdyż żarło olej.
                --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                Komentarz


                  #9
                  Zamieszczone przez LukaSS Zobacz posta
                  Ja miałem jakoś 50 tys. km i musiałem wymieniać, gdyż żarło olej.
                  Pytam, bo wymiana pierścieni raczej będzie dmuchaniem na zimne, skoro już rozebrałem to zrobimy. Bardziej obstawiam uszczelniacze zaworowe, ale do nich się jeszcze nie dobrałem

                  Komentarz


                    #10
                    Zamieszczone przez Pablo1972 Zobacz posta
                    Czeczen, powiedz, jaki przebieg miałeś przy wymianie pierścieni?
                    Pytam z ciekawości, bo czekam na przesyłkę od Lukassa między innymi z pierścieniami, licznik pokazuje mi koło 50 tys., ale ile jest naprawdę trudno zmierzyć.
                    Przebieg ... u mnie ten silnik przejeździł jakieś 65 tyś a ile wcześniej ? - nie mam pojęcia ...

                    Komentarz

                    Pracuję...
                    X