Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Pęknięte mocowanie silnika

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [750] Pęknięte mocowanie silnika

    Stan zastany pod warstwą brudu widać na zdjęciach, teraz chciałbym się poradzić odnośnie metody doprowadzenia tego do stanu w jakim będzie spełniać swoją funkcję. Pierwszy pomysł jaki przyszedł mi do głowy, to chemiczne spoiwo w szczelinę, a z zewnątrz zrobiona opaska stalowa i ściśnięta dobrze, bo ta tuleja nie jest całościowo zespolona z silnikiem, a jedynie na "wspornikach" tak, że można opaskę przełożyć. To co mi się wydaje, a co należy zrobić to pewnie 2 różne rzeczy, także proszę o porady

    20140111_165834.jpg

    20140111_165843.jpg

    20140111_165913.jpg

    20140111_165924.jpg
    Kraina Pyrą i Gzikiem płynąca
    Adwenczur Klab FB
    Adwenczur Klab w sieci

    #2
    doraźnie można się pobawić w klejenia, ale wibracje siły itp...rozwali się na bank. Najlepiej umyć i do spawacza co alu spawa, niech zaspawa i potem otwór przewiercić na nowo. To jest najlepszy możliwy sposób, a zapłacisz ze 20 zł za zaspawanie. a wywiercić to samemu można, są też takie pręciki do samodzielnego spawania palnikiem aluminium, nazywa się to chyba aluweld, ale nie testowałem.

    Komentarz


      #3
      Spawać i potem rozwiercić ale musi być współosiowo z otworem po drugiej stronie.
      Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
      No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
      sigpic

      Komentarz

      Pracuję...
      X