dlatego tez oddalem to do solidnego warsztatu, robi sie ciepło o tu nie ma czym jeździć.
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Głowica naprawa czy kupno uzywanej
Zwiń
X
-
dzisiaj podjechalem do warsztatu w celu zrobienia zdjec, okazało sie ze tłok nie walił w zawory tylko w głowice, i jeden korbowód (lewy) lata na ok 0,5cm w góre i w duł. panewki do wymiany. powiedziano mi ze trzeba rozbierac silnik na czesci, ale wydaje mi sie ze trzeba sciagnąć miske i tak się wymieni panewki. jak to jest???
Komentarz
-
Na Twoim miejscu bym nie robił tego silnika, tylko kupił drugi.sigpic
"Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"
"Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."
Komentarz
-
Człowieku, słyszałeś kiedyś o zasadach ortografii i jakiejś sensownej składni zdania?
Rób jak uważasz, tylko żebyś później nie płakałsigpic
"Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"
"Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."
Komentarz
-
Masz dobra radę- kup drugi silnik. Koszt remontu, rozpoławiania, wymiany panewek (o ile korbowód nie dostal- 0,5cm luzu? -> ja pier...) i innych dupereli znalezionych w trakcie dłubania będzie porównywalny z zakupem drugiego silnika. I szczerze mówiąc, nawet jeżeli skończy się tylko na wymianie panewek, to nie daje Ci to gwarancji dalszej pracy. W GS 500 jak ktoś lata bez oleju to też siadają panewki. Ich wymiana daje możliwość zrobienia 1000- 4000km i znowu to siada. No chyba, że chcesz zrobić sztukę i sprzedać minę. I nie strój znowu fochów Lewansik, ok?sigpic
"Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"
"Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."
Komentarz
-
Na FM jest dość obszernie poruszony temat remontu japońskich silników. Ogólny wniosek jest taki, że się nie da tego zrobić dobrze. Jedyny sposób to wymiana całego wału z korbowodami, na dobry używany. Koszty będą większe niż zakup używanego silnika."Na dobry początek - jedź na koniec świata"
Komentarz
-
jeli gdzies bys dostal dobry drugi silnik to jak najbardziej powinienes go kupic ,ale jak z niewiadomego miejsc itd. to nie wiem.takie remonty to jest duzy problem ,tak finansowy jak i ze strony mechanicznej . zawsze cos wyjdzie w trakcie naprawy i trzeba dokladac. wal musialbys dac do jakiegos speca od utwardzania. bo napewno troszke stracił z powierzchni . wały motocyklow sa tylko utwardzane z zewnątrz . a utwardzenie go ponownie to jest ponoc dosyc duzy problem
. trudna sprawa
wydac kase i nie byc zadowolonym to lipa. tak ze jezeli bys dopadł gdzies silnik na chodzie itd. jak juz pisałem . to ja bym kupił .
CBX 650 , Seven Fifty CB 750, KLR Tengai 650, XTZ 750 Super Tenere , Tundercat)))
Komentarz
-
a co do utwardzania wałów korbowych powierzchniowo, to ja znam jedną metodę Azotowanie, oddawałem kilka wałów korbowych (z maszyn rolniczych i ciężarówek) do szlifowania z azotowaniem, bardzo mało zakładów posiada komory do azotowania, zakład który mi świadczył takie usługi to zakład w Boguchwale koło Rzeszowa.
http://www.zns.pl/uslugi.htm
ciekawe czy by do motocykla poddali azotowaniu?
Komentarz
-
źródła.Do niczego jest takie naprawianie. Yogi, azotować możesz w Ursucie czy w ciężarówce, silnik w motocyklu pracuje w całkiem innych warunkach.
Dorabiane panewki - zapomnij. Latający korbowód - jeszcze gorzej. Kup nowy silnik z pewnego źródła - nawet od TDM. Operacja remontu i częśći wyniesie Ciebie więcej niż kupno silnika w dobrym stanie. Zresztą już teraz podlicz sobie koszta jakie poniosłeś
I nie zachowuj się jak małolat, koledzy Tobie dobrze radzą.--== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--
Komentarz
Komentarz