Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Podpora wałka rozrządu - problem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [750] Podpora wałka rozrządu - problem

    Po odkręceniu wałka rozrządu w celu regulacji luzu zaworowego okazało się że dwie szklanki nie da się wyciągnąć. Z początku nie wiedziałem dlaczego aż zauważyłem że podpora wałka miedzy szklankami jest ugnieciona i powstały rant blokuje szklanki.
    Pierwsza podpora od lewej na pierwszym zdjęciu: http://1drv.ms/1f8hZhB
    Wałek na szczęście nie nosi śladów aluminium. W końcu szklanki udało się wyciągnąć ale problem podpory pozostał.
    Jak odkręcałem mostek wałka to zauważyłem że dwie śruby nad tą podporą były bardzo lekko przykręcone. Czyżby ktoś przede mną za słabo przykręcił i wałek miał luzy i wytłukł podporę?
    Zmartwiło mnie to bardzo, bo lubię mieć wszystko 100% sprawne a żeby to naprawić wypadałoby wymienić głowicę które jak wiadomo w dobrym stanie są towarem deficytowym. Można jeszcze rzeźbić panewkę ale nie wiem czy jakiś zakład by się tego podjął i czy zrobiliby by to dobrze.

    Po konsultacji z bardziej doświadczonymi kolegami z forum postanowiłem że poskładam to do kupy jak jest i zobaczymy ile to wytrzyma. Oby teresa nie stanęła gdzieś daleko od domu na obcej ziemi
    O taka przykra niespodzianka.
    Ciekaw jestem czy ktoś z was miał podobną sytuację.

    #2
    Wygląda to brzydko, ewidentnie nie dokręcone mostki lub przeciągnięte gwinty.

    Komentarz


      #3
      Też tak uważam że to wygląda słabo no ale co zrobić...

      Komentarz


        #4
        spróbuj zabrać głowicę do fachowców, którzy je obrabiają. Może coś pomogą. Jeśli nie - wymieniaj.
        "ja to ja, więc jako ja chcę być znany"
        =>
        Motocyklowy Klub Podróżników STRANGERS.PL

        Komentarz


          #5
          Chętnie wymienię głowicę, tylko gdzie znaleźć dobrą. Jak taką znajdę to chętnie kupię.

          Komentarz


            #6
            niejeden już szukał szukaj, szukaj - zwłaszcza na forum. oczywiście alledrogo także.
            "ja to ja, więc jako ja chcę być znany"
            =>
            Motocyklowy Klub Podróżników STRANGERS.PL

            Komentarz


              #7
              Na alle... sÄ… dwie:


              Co o nich myślicie warto się w to bawić?

              Komentarz


                #8
                tego nikt Ci nie powie, póki głowicy nie dostaniesz i nie oddasz do magików. Możesz próbować się umówić na gwarancję kilkudniową.
                "ja to ja, więc jako ja chcę być znany"
                =>
                Motocyklowy Klub Podróżników STRANGERS.PL

                Komentarz


                  #9
                  Kumpel miał podobnie na 2 i 3 szklance, podłoży szmatkę ile mógł tyle te ranciki spiłował cienkim pilniczkiem poskładał do kupy i od tego czasu 10kkm przelała, na razie chodzi ?!

                  a to nie jest czasami wina zbyt małych luzów ?

                  Komentarz


                    #10
                    no własnie tak koledzy na pw mi napisali składać i jeździć. Ja też spiłowałem te ranty bo jakoś trzeba szklanki wyjąć. A luzy miałem na 0,12 na tych dwóch zaworach więc bez tragedii.

                    Komentarz


                      #11
                      Tylko zalogowani mogą oglądać, wrzuć w inne miejsce zdjęcie proszę
                      Kraina Pyrą i Gzikiem płynąca
                      Adwenczur Klab FB
                      Adwenczur Klab w sieci

                      Komentarz


                        #12
                        Dziwne jest udostępnione dla wszystkich ale ok:
                        WP_20140216_008.jpg
                        WP_20140217_001.jpg
                        WP_20140217_002.jpg

                        Komentarz


                          #13
                          Taki mały update. Zakupiłem głowicę od kolegi szwagier za naszego forum. Głowica po wstępnych oględzinach jest w stanie całkiem niezłym. Zawory udało się wstępnie ustawić na płytkach które miałem czyli 175. Ponieważ nie lubię pół-środków głowica pojechała do zakładu regeneracji na przegląd (sprawdzanie szczelności itp). Zawory będą dotarte, uszczelniacze wymienione i zrobione planowanie. Jutro ją odbieram zobaczymy jak to wyjdzie.

                          Komentarz


                            #14
                            johny - napisz co robili przy głowicy i jaki koszt

                            Komentarz


                              #15
                              ja za remont mojej:
                              -planowanie
                              -szlifowanie gniazd
                              -kontrola szczelności
                              -kontrola trzonków i prowadnic
                              -wymiana uszczelniaczy
                              W "Auto-szlif Olszewski" na Parowcowej w Wawie, zapłaciłem jakieś 400zł jeśli mnie pamięć nie myli.

                              Komentarz

                              PracujÄ™...
                              X