Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Clutch basket

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [750] Clutch basket

    Dziś chciałem wymienić sprzęgło gdyż na 1,2 czuć było szarpanie.
    Odkręcilem pokrywę i zauważyłem ze na koszu brakuje jednego ząbka.
    I porysowane wnętrze pokrywy.
    założyłem nowe sprzęglo
    poskręcałem ponownie i ku mojemu zdziwieniu szprzęglo w ogóle nie działa.
    Czy muszę kupić nowy kosz i gdzie taki dostać?
    Ostatnio edytowany przez rootolf; 7. Powód: kodowanie

    #2
    Jak nie dziala to mozliwe ze zle to zlozyles i skreciles.
    Pokrywa kosza ma znaczek i ten znaczek ma patrzec na znaczek na koszu. Inaczej nie bedzie dzialalo.
    Kolejnosc przekladek i tarcz tez jest istotna, lacznie z tym ze na poczatku i koncu sa inne.

    Czyli, jak to masz zlozyc jest podane w serwisowce.
    Serwisowka jest w internecie, a link jest na tym forum.

    Komentarz


      #3
      A gdy oprużnialem olej byl bardzo żadki i czuć bylo zapach benzyny.? Wcześniej mechanik robil gaźniki czy to możliwe ze benz migla siè dostać do oleju?

      Komentarz


        #4
        jest to bardzo mozliwe.... Np na zimnym silniku na ssaniu mieszanka jest tak bogata a silnik jeszcze nie doszczelniony ze pompuje paliwo do oleju....

        Komentarz


          #5
          wièc co w tekiej sytuacji zrobić?

          Komentarz


            #6
            Zamieszczone przez dominikzay Zobacz posta
            wičc co w tekiej sytuacji zrobić?
            po pierwsze to poprawić kodowanie
            "Demokracja jest wtedy, kiedy dwa wilki i owca głosują, co zjedzą na obiad. Wolność jest wtedy, kiedy dobrze uzbrojona owca podważa wynik głosowania." Benjamin Franklin

            Komentarz


              #7
              przepraszam za to kodowanie.
              "więc" Coś zmienilem w ustawieniach.
              Bardzo bym prosil o porade w kwestii tego sprzęgla.
              Ostatnio edytowany przez rootolf; 7. Powód: krzaki

              Komentarz


                #8
                Przeciez napisalem w kwestii sprzegla. Sciagnij manual i sprawdz czy dobrze to skreciles. Jak zle skrecisz to nie bedzie dzialalo bo tarczki wtedy nie pracuja.

                I pisz bez polskich znakow.

                Komentarz


                  #9
                  Jest jeszcze kwestia źle ustawionej dźwigienki wysprzęglika możliwe że jest nie prawidłowo zamontowana ale tu także kłania się serwisówka. A co do paliwa w oleju to czy mechanik wymieniał zaworki pływakowe w gaźnikach, gdy są nieszczelne i zostawisz motocykl na nie zakręconych kranikach to będziesz miał taki myk że paliwo powoli przelewa się z gaźników do cylindrów i przez pierścienie dostanie się do miski olejowej. A jeszcze w kwestii sprzęgła to co powinieneś sprawdzić na samym początku to znaczy czy linka sprzęgła jest prawidłowo wyregulowana bo skoro wymieniłeś kosz to i przekładki i tarcze pewnie poszły nowe są one grubsze a linka nie ciągnie dźwigni i nie włącza sprzęgła.
                  Ostatnio edytowany przez robkri; 269.

                  Komentarz


                    #10
                    Bardzo dziekuje za odpowiedzi.
                    Kosza nie wymienialem pozostawiam sprawe jednego zabka reszcie zabkow ktore zostaly na koszu.
                    Szukalem tekiego kosza i do teresy nie znalazlem na ebaju tylko do tdm 850 wyglada tak samo i kosztuje £90
                    cena w porownaniu do OEM £450 jest atrakcyjna. ale czy bedzie pasowal ?
                    Napewno posluze sie manualem przy nastepnym podejsciu. I przypilnuje tych kranikow.
                    Olej zamowiony 10w40 motul
                    z filtrem oczywiscie. Pozostaje uszczelka i pokrywa £20z
                    I mam nadzieje ze to rozwiaze sprawe.

                    Komentarz


                      #11
                      Tak, kosz sprzegła od TDM pasuje. A olej Motul to syf, niszczysz sobie silnik.
                      --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                      Komentarz


                        #12
                        20150619_190315.jpg20150619_190334 (1).jpg20150619_190334 (1).jpg
                        Takie ot cos sié ukazalo moim oczom. To bylo powodem stukow w sprzégle

                        - - - Zaktualizowano - - -

                        https://sites.google.com/site/3ld16150/

                        http://www.ebay.co.uk/itm/yamaha-tdm-850-3vd-inner-clutch-basket-/161532211130

                        Co polecacie ? Ebay czy ten zamiennik?

                        Komentarz


                          #13
                          Ja bym wolał ten od tdma
                          Jeśli umiał byś albo miał narzędzia aby wszystko zakuć jak fabryka to można brać zestaw naprawczy,
                          ale poszukaj na forum, chłopaki ostatnio sprzedawali silniki rozebrane może mają akurat i kosz.
                          Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                          No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                          sigpic

                          Komentarz


                            #14
                            Mam kosz w stanie idealnym do sprzedania - jak jesteś zainteresowany - pisz lub dzwoń 606 534 046

                            Komentarz

                            Pracuję...
                            X