Witaj na XTZclub.pl!
Aby pisać posty musisz być zalogowany, a więc uprzednio należy się zarejestrować. Z obsługą forum możesz zapoznać się w FAQ. No i baw się dobrze
co napisać, aby głupot nie tworzyć (a doświadczenia nie mam z ST). Jak w mojej rozrząd był źle ustawiony podobnie silnik się odzywał. Pod koniec filmu się zblokował? Mechanik ... może spróbuj sam "serce" wyciągnąć i rozebrać. Popatrz w ten czas co jest uszkodzone, zrób zdjęcia i tu pokaż, zasięgnij języka w swojej okolicy (niektórzy ludzie/fachowcy i znający się jak widzą, że sam coś działasz i załapią temat to nawet chcą pomagać). Generalnie to nic trudnego, a może zrobisz to lepiej i taniej niż ktoś komu zapłacisz?
Szkoda kasy i czasu na remont tego silnika,
szukaj w niemcowni silnika od tdm i wsadzaj, wszystko pasuje, koszta niporównywalnie niższe, remont na nwych cześciach to koło 7 tys PLN
silnik za 3 tys kupisz spokojnie.
Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Za 3 tys. to cała jeżdżącą TDMę kupić można
Wiem z doświadczenia.
dominikzay
Zacznij od zdjęcia pokrywy głowicy i sprawdzenia ustawienia rozrządu.
Może po prostu przeskoczył np. z powodu kijowego napinacza?
Może wystarczy go ponownie ustawić i silnik jeszcze trochę pożyje (nikła, ale zawsze jest taka szansa).
Jeśli rozwaliłeś głowicę, to jest duże prawdopodobieństwo, że panewki dostały w du..szę, a wtedy silnik na części sprzedać trochę grosza dołożyć i kupić drugi od TDM 3VD (wchodzi plug and play o czym pisałem w moim temacie), ewentualnie 4TX (tu jest trochę przeróbek i kombinacji).
http://youtu.be/2--u9IQaPG8
I to bylo by na tyle jeśli chodzi o ten silnik
Poszukuje mechanika ktory by sič podjol kapitalnego remontu.
ile taki kosztuje?
i niech to zrobi po bożemu, bo śledząc Twoje posty:
"Demokracja jest wtedy, kiedy dwa wilki i owca głosują, co zjedzą na obiad. Wolność jest wtedy, kiedy dobrze uzbrojona owca podważa wynik głosowania."Benjamin Franklin
mam do sprzedania swoj silnik z super tenery (wsadzilem z tdm). silnik jest zdrowy, niemniej wypadalo by zrobic uszczelniacze. w sumie to ja mialem zrobic te uszczelniacze i na nim dalej jezdzic ale trafila sie okazja. jest filmik z tego jak dzialal przed demontazem.
Bylibyscie idealni w sprzedazy, koles szuka mechanika na remont, a Wy mu juz silniki na wymiane
Powaznie - Marcinowa uwaga o roznicy w cenach do mnie przemawia, ale sytuacja nadal troche bawi
Jakby to była jednocylindrówka na łożyskach to by nie było problemu. Tymczasem tutaj jest wał na panewkach, 2 tłoki, 10 zaworów i 2 wałki też na panewkach + diabli wiedzą co będzie wymagało wymiany. Koszt używanych! części, uszczelek i robocizny będzie porównywalny z wymianą całego silnika, a jakby doszło pasowanie panewek to zawsze będzie ta nutka niepokoju: ile to pożyje ?
Jeśli to stuka wał na panewkach to szkoda nawet czasu na rozważanie remontu, bo to byłyby pieniądze wyrzucone w błoto.
Komentarz