Tylko sprawdź jak po takim zabiegu będzie świeca wyglądała, jak będzie biała jak dupa w nocy to lipa. Za ubogą mieszankę będziesz miał i gniazda powypalasz.
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Ustawianie niskiego spalania
Zwiń
X
-
Dokładnie. Ja akurat mam kolor świec książkowysigpic
"Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"
"Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."
Komentarz
-
Iglica max opuszczonasigpic
"Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"
"Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."
Komentarz
-
Ja przestawiłem na 2- gi ząbek od góry i dopiero po przestawieniu regulacja i synchro gaźników oraz mierzenie temp. spalania przed i po zabiegu - różnica 4-18 stopni (może wynikać z błędu pomiaru) . Na obecnych ustawieniach dopiero 340 km i nie mogę stwierdzić różnicy w spalaniu - subiektywnie to może odrobinkę słabszy dół (a może tylko tak mi się wydaje)
Komentarz
-
Witam.
Mam zamiar opuścić iglice jeszcze w te miejsca nie zaglądałem boje się czy czasami nie uszkodzę tych gumowych membran na co mam uważać podczas tej operacji, kolega mi odradził grzebanie tam samemu. Jednak ja myślę że sobie poradzę. Prosił bym o opisanie tego zabiegu to będę spokojniejszy i na pewno pójdzie mi to łatwiej.
Komentarz
-
Odkręcasz te czarne dekle - tylko uważaj, gdyz wypycha je sprężyna, więć podczas odkręcania pokrywy przytrzymuj palcem.
Uważaj też na takie dwa maleńkie o-ringi po zdjeciu pokryw membran. O-ringi mogą się przyczepić do pokrywy lub zostać na gaźniku.
Kolejno wyjmujesz sprężynę i delikatnie membranę. Mi mi jakiś.huj z niemiec membrany w gaźnikach poprzyklejał na jakiś klej...
Na dole membrany jest przepustica - plastikowa, a w środku jej iglica właśnie. Kiedy wyregulujesz iglcę składasz wszystko do kupy.
zwróć uwagę na ten maleńki o-ring i o to by właściwie włożyć membrane, a później ją równomiernie dokręcić pokrywą.
I moze taka uwaga: kiedy wyjmiesz membranę, spójrz przez nia pod silne światło. Jakiekolwiek pęknięcia kwalifikują ją do wymiany. Przy okazji oczysć ją z kurzu.--== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--
Komentarz
-
A czy po obniżeniu iglic muszę dokonać jeszcze jakiś operacji w gaźniku np. regulacja składu mieszanki czy poziomu paliwa. ST chodzi dobrze zarówno na wolnych obrotach jak i podczas jazdy, tylko pali sporo 10l cykl mieszany. Dzięki LukaSS za pomoc zobaczymy co z tego wyjdzie.Ostatnio edytowany przez dyzmo; 220.
Komentarz
-
Nie musisz - te elementy odpoiadają za pracę silnika przy różnych uchyleniach przepustnicy i nie występują pomiędzy nimi istotne korelacje.
Zerknij na schemat na pierwszej stronie: http://www.mikuni.com/pdf/hs40_manual.pdf (inny gaźnik, ale w tym przypadku zależność taka sama).
pozdrawiam, Adamsigpic
Komentarz
-
Zamieszczone przez czeczen Zobacz posta"Do tego wymieniłem nowe membrany pasują od DR 800 (cena za szt. 48 zł a nie 318 zł)." ---????? Co do membran -to pewna informacja????????
Jeżeli tak to naprawdę wspaniała- (żadnych przeróbek-dopasowań?????)
Komentarz
-
Ja jeżdze przeważnie w mieście, może nie za szybko ale pełen ecodriving (znaczy się szybko do przelotowej). Wychodzi, że spala 10 na 120km. Generalnie, ciągnięcie poniżej 7l na 100 jest już sportem samym w sobie, uważam. Ma być wyregulowane, sprawiać frajde a jak spali to co dostała to za kare w garażu marźnie .Desperados don't die, we just go to hell for regroup.
Komentarz
Komentarz