Witam mam problem. Zrobiłem sobie przejażdżkę moją Tenerą i po przejechaniu około 60 km motocykl w jeździe się zadławił, ale silnik nadal pracował. Po około kilometrze przy dojeździe do skrzyżowania i zwolnieniu motocykl zgasł, i były małe problemy z odpaleniem. Następnie przejechał około 10 km i po 5 min postoju przy rozruchu z wydechu wyszła spora ilość dymu. Następnie po kolejnych paru kilometrach znowu zgasł i miał problemy z zapaleniem. Co to może być za dolegliwość?
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Motocykl się dławi
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez fxrider Zobacz postaTo w takim razie jeszcze odpowietrzenie zbiornika (może robić się w nim podciśnienie).
Potem zawory i poziom paliwa w gaźniku.
Komentarz
-
No niby przy ciasnawych zaworach moto po nagrzaniu będzie traciło ducha ale gasnąć niby nie powinien od samych zaworów. Przy kupla starej kawie to moduł jak się podgrzał od wydechu to tak wariował ale tu jest daleko od tłumika. tak na odległość to zgadywanie a nie diagnoza...Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...
Komentarz
-
Moduł wymieniłem tydzień temu bo nie było ładowania. Z tego co mi mówił gość u którego kupiłem motor to w ubiegłym roku zawory były wymieniane i chyba faktycznie pasuje je wyregulować. A to gaśnięcie wygląda tak, że gdy zejdzie z obrotów przykładowo w momencie naciśnięcia sprzęgła to gaśnie po zamknięciu przepustnicy.
Komentarz
-
Zamieszczone przez Kuba1994 Zobacz postaModuł wymieniłem tydzień temu bo nie było ładowania. (...)"Demokracja jest wtedy, kiedy dwa wilki i owca głosują, co zjedzą na obiad. Wolność jest wtedy, kiedy dobrze uzbrojona owca podważa wynik głosowania." Benjamin Franklin
Komentarz
-
A wymieniając regulator sprawdziłeś kostki łączące go z alternatorem i akumulatorem. Te kostki lubią się topić i zaczynają się takie sztuczki magiczki z takim samy problemem walczył piszący te słowa , obecnie mam kostki miedzy alternatorem, regulatorem i akumulatorem wycięte i polutowane na stałe.
Komentarz
Komentarz