Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Czy muszę robić remont góry?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [750] Czy muszę robić remont góry?

    Witam, jestem nowym forumowiczem więc z góry przepraszam Was za moje błędy. Otóż od niedawna stałem się posiadaczem Yamahy XTZ 750, i przez moją niewiedze dotyczącą pracy tego silnika, i ogólnych informacji okazało się, że kupiłem totalną ruinę. po przeprowadzonych pomiarach ciśnienia wyszło że mam po 7 barów na cylinder. Zawory są szczelne, ponieważ po ustawieniu zaworów tak aby były zamknięte, przy podpięciu i zadaniu ciśnienia do cylindrów słychać szmer w skrzyni korbowej. Więc teraz moje pytanie: ile może kosztować remont silnika tudzież pierścienie ew. z tłokami i sworzniami + rozrząd + wszystkie potrzebne uszczelki. Może Ktoś z forumowiczów przeprowadzał już taki remont, ewentualnie może ktoś z was się orientuje gdzie mogę kupić części do tego silnika, bo z tego co już zdążyłem się zorientować z niektórymi rzeczami jest kłopot. z Góry dziękuje za odpowiedzi
    Ostatnio edytowany przez Misiek17129; 3876.

    #2
    Witam, http://xtzparts.com/index.php?id_cat...gory&id_lang=7, tu masz trochę gratów to ST. Może ceny nie są rewelacyjne ale jakiś pogląd będziesz miał. Z doświadczenia wiem że ceny w serwisie Yamahy są niższe niż podane na stronie(jeśli chodzi o oryginał). Radzę najpierw dokładnie określić co potrzeba a później poszukiwać.

    Znalazłem jeszcze takie cośhttp://www.akcent.pl/czsiltlo1.php
    Ostatnio edytowany przez oNiW_R1; 3632.

    Komentarz


      #3
      Dziekuje bardzo podobno tłoki w tym silniku sie nie zużywają tak mocno wiec moze obejdzie sie na samych pierścieniach. Z tego co zdążyłem sie juz zorientować ceny całych silników są astronomiczne wiec raczej pozostanę przy remoncie mojego:/ ale zimowe wieczory sa długie wiec będę mial co robić przez najbliższe miesiące.

      Komentarz


        #4
        Spokojnie... trzeba rozebrać i pomierzyć tłoki i cylindry - z zasady to wystarczą pierścienie - a jeżeli nie to pisz - mam dwa zestawy tłokowo-cylindrowe trzymające wymiary...
        Głowicę też trzeba dokładnie pomierzyć(luzy) zawory,prowadnice i liczyć się z wymianą uszczelniaczy - cześci najlepiej ogarnąć u Lukasa (xtzparts) - u niego masz pewność właściwego dobrania wszystkiego co potrzebne.

        Komentarz


          #5
          A jaka jest nominalna średnica cylindra w 750? I ewentualnie poszczególnych szlifów bo jezeli będzie duży kołnierz i bardzo wyrobiony cylinder to nie ma sensu zakładać pierścieni tylko raczej kapitalke. Oprócz tego rozrząd też będzie do wymiany i stad moje pytanie: Czy w ST sa wymienne kola na walkach rozrządu i na wale czy bd musial szukać ewentualnie wałków?

          Komentarz


            #6
            Zamieszczone przez Misiek17129 Zobacz posta
            A jaka jest nominalna średnica cylindra w 750? I ewentualnie poszczególnych szlifów bo jezeli będzie duży kołnierz i bardzo wyrobiony cylinder to nie ma sensu zakładać pierścieni tylko raczej kapitalke. Oprócz tego rozrząd też będzie do wymiany i stad moje pytanie: Czy w ST sa wymienne kola na walkach rozrządu i na wale czy bd musial szukać ewentualnie wałków?
            Najpierw rozbierz to bedziesz wiedział co jest grane bo tak to tylko możesz sobie nerwów napsuć rozmyślając co może być w środku.
            Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
            No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
            sigpic

            Komentarz

            Pracuję...
            X