Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Zawory/Znaki

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    Zawory/Znaki

    Witam kolegów wszędzie szukałem ale nic nie znalazłem. Zamierzam jutro wziąć się za regulacje zaworów , dziś juz sobie przygotowałem w miarę wszystko , podpatrzyłem sobie znaki na magnecie i znalazłem dwa , jedną kreskę i dwie kreski coś w tym stylu , na który znak mam ustawiać zawory ? Wydaje mi się że na ta jedną kreskę ale wole Was dopytać o szczegóły

    - - - Zaktualizowano - - -

    yamaha-xtz-660-tenere-kolo-magnesowe-magneto-4045176763.jpg
    Dokładnie takie znaki znalazłem na swoim magnecie

    #2
    Tak ,jedna kreska to właściwie T czyli TDC czyli po naszemu GMP.
    "Na dobry początek - jedź na koniec świata"

    Komentarz


      #3
      Wielkie dzięki za potwierdzenie !

      Komentarz


        #4
        Zamieszczone przez Slacok Zobacz posta
        Wielkie dzięki za potwierdzenie !
        Z tego co kojarzę a jeszcze dobrze to robię to serwisówka podaje że tłok w GMP znajduje się kiedy znak na kapie jest pomiędzy dwoma kreskami(jeśli akurat twoja wersja posiada 2 pionowe kreski a nie znak T).
        Nie chce mi się szukać ale jak będzie trzeba...

        Komentarz


          #5
          https://plus.google.com/photos/11338...75679332252743 tutaj jest wzmianka o zaworach i z tego co widać że to wskazuje na znak z jedną kreską

          Komentarz


            #6
            Zamieszczone przez Slacok Zobacz posta
            https://plus.google.com/photos/11338...75679332252743 tutaj jest wzmianka o zaworach i z tego co widać że to wskazuje na znak z jedną kreską
            Co jeśli na magnecie są tylko dwie pionowe kreski blisko siebie? Pierwsza zapłon a druga GMP?
            20141120_192701.jpg20141120_192741.jpg
            Ostatnio edytowany przez Glaza; 2921.

            Komentarz


              #7
              Zamieszczone przez Glaza Zobacz posta
              Co jeśli na magnecie są tylko dwie pionowe kreski blisko siebie? Pierwsza zapłon a druga GMP?
              [ATTACH=CONFIG]18199[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]18200[/ATTACH]
              Obróć kawałek dalej i będzie jedna kreska. Pkt 8. w/w serwisówce.
              "Demokracja jest wtedy, kiedy dwa wilki i owca głosują, co zjedzą na obiad. Wolność jest wtedy, kiedy dobrze uzbrojona owca podważa wynik głosowania." Benjamin Franklin

              Komentarz


                #8
                Przy ustawianiu zaworów znak "stały" ustawiasz na równi z jedną kreską, czyli punktem T(GMP). Dwie kreski to punkt zapłonu. Glaza daj jeszcze ciut w lewo i się pojawi T.

                Komentarz


                  #9
                  Tak jak piszą koledzy jedna krecha ma być czyli T ja ustawiałem luzy ładnych parę godzin, łańcuch rozrządu da się ściągnąć bez odkręcania zębatki... no i szlifowanie płytek to chłostanie konającego konia ale jak nie chcesz wydać paru ładnych złotych to przydatna jest suwmiarka elektroniczna... około 100 zł ale na allegro widziałem yato ok 70 zł i nie jest taka zła jak sie wydaje, papier ścierny o brdzo małej gradacji. pomierz najpierw luzy i zobacz czy nie da się powymieniać płytek potem dotrzyj pozostałe i gotowe.

                  Komentarz

                  Pracuję...
                  X