Witaj na XTZclub.pl!
Aby pisać posty musisz być zalogowany, a więc uprzednio należy się zarejestrować. Z obsługą forum możesz zapoznać się w FAQ. No i baw się dobrze
Z pamięci 1350-1450. Ale manual prawde Ci powie. Lubie określenie " chyba mi sie wydaje"
Regulujesz pokrętłem po lewej stronie gaźnika pod bakiem. Ale przedtem sprawdź czy ssanie sie nie wiesza. Mi dzisiaj rano ssanie zamarzło i całą drogę do pracy nie schodził poniżej 2,5 tysia. Na zmrożonym asfalcie średnio fajnie.
oki dzieki za info wiec mam za wysokie te obroty, ssanie chodzi elegancko, dzis tez jezdzilem i pali od strzału na ssaniu ale potem wlasnie ma za duze obroty
musze troche przykrecic na 1500 i bedzie ok
Też mam pytanie odnośnie ssania, bo mam wrażenie, że u mnie nie działa prawidłowo. Jakie powinny być obroty z włączonym i wyłączonym ssaniem?
gdzie dokładnie wchodzi ta link przy gaźniku? i czy da się to zrobić bez zdejmowania baku?
i jeszcze, wczoraj odpaliłem moto (stało w garażu tydzień nieodpalane, przez tydzień były dość mocne mrozy do -15stC) i zacinał mi się gaz, i tak się zastanawiam czy to może coś poprostu przymarzło czy może coś więcej, jak popracował z 15min to już wszystko było ok?
Też mam pytanie odnośnie ssania, bo mam wrażenie, że u mnie nie działa prawidłowo. Jakie powinny być obroty z włączonym i wyłączonym ssaniem?
gdzie dokładnie wchodzi ta link przy gaźniku? i czy da się to zrobić bez zdejmowania baku?
i jeszcze, wczoraj odpaliłem moto (stało w garażu tydzień nieodpalane, przez tydzień były dość mocne mrozy do -15stC) i zacinał mi się gaz, i tak się zastanawiam czy to może coś poprostu przymarzło czy może coś więcej, jak popracował z 15min to już wszystko było ok?
Rolgaz nie odbijał i też może wtedy chodzić na wyższych obrotach, najlepiej rozebrać i nasmarować.
Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Ale to mówisz w manetce, czy może coś przy gaźniku?
wiesz co to jest rolgaz?
Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
mniej więcej wiem, to jest mechanizm krótry zmienia ruch obrotowy manetki na ruch wzdłużny linki?
Myślałem, że rolgaz jest tylko wtedy gdy przełożenie obrotu manetki do przesunięcia linki jest inne niż seryjnie.
A dlatego pytałem a to w manetce czy przy gaźniku, bo nie wiem co częściej się zacina.
Pamiętam jak miałem kiedyś motorynkę, to częściej a prawie zawsze blokował się gaźnik a nie manetka
mniej więcej wiem, to jest mechanizm krótry zmienia ruch obrotowy manetki na ruch wzdłużny linki?
Dokładnie,
jak rozbierzesz rolgaz to pewnie znajdziesz kupę syfu i piachu a jak przymarzło to smar z syfem nie są dobrymi środkami smarnymi. Jak odłączysz linkę to będziesz mógł od razu sprawdzić czy linka się nie przycina.
Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Komentarz