Nie chciałem zakładać nowego tematu więc napiszę tutaj:
Proszę o pomoc użytkowników forum.*
Złożyłem rozrząd w zeszłym tygodniu (wcześniej nie było kiedy).*
Płytki zaworowe podmienione zgodnie z rozpiską (wałki przesmarowane olejem):
Znak 1.4 T na kole równo z wycięciem bloku silnika wałki ustawione z blokiem silnika - 30 pinów pomiędzy wałkami.*
napinacz zresetowany, założony ponownie. kilka razy przekręcone ręcznie wałem aby napiął się napinacz. Brak oporów przy obracaniu ręcznie wałem. Po przekręceniu wałem tak to wygląda:*
Niestety po złożeniu i próbie odpalania najpierw zalał się paliwem po czym odpalił na wolnych obrotach i po chwili go zgasiłem bo takie stuki dobiegają z góry silnika
Dodatkowo film z wnętrza cylindra jak pracuje tłok z zaworami
Bardzo proszę o pomoc - co* jest grane? - jeśli trzeba zrobię dodatkowe zdjęcia.
Proszę o pomoc użytkowników forum.*
Złożyłem rozrząd w zeszłym tygodniu (wcześniej nie było kiedy).*
Płytki zaworowe podmienione zgodnie z rozpiską (wałki przesmarowane olejem):
Znak 1.4 T na kole równo z wycięciem bloku silnika wałki ustawione z blokiem silnika - 30 pinów pomiędzy wałkami.*
napinacz zresetowany, założony ponownie. kilka razy przekręcone ręcznie wałem aby napiął się napinacz. Brak oporów przy obracaniu ręcznie wałem. Po przekręceniu wałem tak to wygląda:*
Niestety po złożeniu i próbie odpalania najpierw zalał się paliwem po czym odpalił na wolnych obrotach i po chwili go zgasiłem bo takie stuki dobiegają z góry silnika
Dodatkowo film z wnętrza cylindra jak pracuje tłok z zaworami
Bardzo proszę o pomoc - co* jest grane? - jeśli trzeba zrobię dodatkowe zdjęcia.
Komentarz