Siema, rozebrałem swój silnik w celu remontu. Mam takie pytania:
1. Jaki tłok ? inwestować w kutego np. wossner'a czy tkrj??
2. Owy korbowód, który jest głównym bohaterem tego tematu ma wżery, ha go wie po czym, nie ważne ważne, że jest raczej do wymiany (posiada luz na sworzniu no i te wżery, na dole wału luzu brak prócz delikatnego luzu na kulkach łożyska). Jaki korbowód ??
Naturalnie zlece gdzieś wymianę korby razem z łożyskami w celu wyważenia i centrowania itp.
WP_20150317_002.jpg
Liczę na szeroką wypowiedź wszystkich wyżeraczy, znachorów, wróżek i ludzi bardziej doświadczonych życiem. Pozdro
1. Jaki tłok ? inwestować w kutego np. wossner'a czy tkrj??
2. Owy korbowód, który jest głównym bohaterem tego tematu ma wżery, ha go wie po czym, nie ważne ważne, że jest raczej do wymiany (posiada luz na sworzniu no i te wżery, na dole wału luzu brak prócz delikatnego luzu na kulkach łożyska). Jaki korbowód ??
Naturalnie zlece gdzieś wymianę korby razem z łożyskami w celu wyważenia i centrowania itp.
WP_20150317_002.jpg
Liczę na szeroką wypowiedź wszystkich wyżeraczy, znachorów, wróżek i ludzi bardziej doświadczonych życiem. Pozdro
Komentarz