Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Korbowód xtz 660

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    Korbowód xtz 660

    Siema, rozebrałem swój silnik w celu remontu. Mam takie pytania:
    1. Jaki tłok ? inwestować w kutego np. wossner'a czy tkrj??
    2. Owy korbowód, który jest głównym bohaterem tego tematu ma wżery, ha go wie po czym, nie ważne ważne, że jest raczej do wymiany (posiada luz na sworzniu no i te wżery, na dole wału luzu brak prócz delikatnego luzu na kulkach łożyska). Jaki korbowód ??

    Naturalnie zlece gdzieś wymianę korby razem z łożyskami w celu wyważenia i centrowania itp.

    WP_20150317_002.jpg

    Liczę na szeroką wypowiedź wszystkich wyżeraczy, znachorów, wróżek i ludzi bardziej doświadczonych życiem. Pozdro

    #2
    TKRJ nie robi tłoków do xtz660. Przynajmniej nic o tym nie wiem.

    Komentarz


      #3
      Tłok to tylko prox albo oryginał z tego co wiem, tkrj robi ale tylko do 600tek,
      znajdź gdzieś temat kolegi Kaytek, on zmieniał tłok i wszystko ładnie opisał.
      Korba, obojętnie, zamiennik o połowę tańszy niż oryginał. Pamiętak żeby dobrze poskładali koło rozrządu na wale przy wymianie łożysk.
      Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
      No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
      sigpic

      Komentarz


        #4
        Ok tłok już mamy wybrany, będzie prox, teraz jeszcze sprawa korby, proxa czy może hot rods. Mam pewne obawy co do rozpoławiania dołu silnika, można powiedzieć że jestem taka trochę dziewica w tym przypadku.

        Komentarz


          #5
          Jak prox robi tez korbe to bierz komplet od razu, jeden przedstawiciel będzie mógl sprowadzić wszystko od razu, gadaj z ArturemS bo to tego jeszcze dochodzą łożyska, uszczelki i uszczelniacze.
          Dół silnika to prosta sprawa, wystarczy mieć tylko narzędzia czyli ściągacz przede wszystkim do magneta.
          Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
          No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
          sigpic

          Komentarz


            #6
            Ok to juz trochę wiem. Co do magneta to opuścił już rodzime miejsce zakwaterowania

            Komentarz


              #7
              Prox robi tłoki odlewane (oryginały też są odlewane), jak nie pałujesz w terenie to wystarczy. A jak lubisz pokatować silnik to kute.

              Jak napisał Marcin, kupuj wszystko z jednej firmy, będzie komplet a nie główkowanie, że coś się nie zgadza - choćby kształtem
              --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

              Komentarz


                #8
                Czasu zbytnio brak robota stanęła w miejscu, wiecie może jakie luzy na łożyskach w dole silnika, gdzie dawać C3 a gdzie nie bo mało informacji mam na ten temat. Część łożysk mam firmy NSK, jak myślicie takie same kupić czy wszędzie dać KOYO

                Komentarz

                Pracuję...
                X