Witajcie,
Po dwu letniej jeździe na zygzaku 1200 postanowiłem znowu wrócić do ST 750, i w końcu kupiłem taką samą jak miałem wcześniej, to znaczy 3DT w biało-niebieskim malowaniu
Mam pytanko do was Koledzy. Zabieram się z gruntowny serwis i w pierwszej kolejności zauważyłem że wskaźnik(bagnet) korka zbiornika oleju jest jakby ułamany.
Moje pytanie jest mianowicie jaka jest długość oryginalnego wskaźnika poziomu oleju? rocznik 90.
Mój jest koloru szaro-brązowego i ma ok 5cm. Zastanawiam się czy ktoś go nie ułamał przy wyciąganiu i czy powinienem rozbierać doprowadzenie oleju do pompy w poszukiwaniu resztek. Nie pamiętam jak to wyglądało w poprzedniku.
Dzięki
Po dwu letniej jeździe na zygzaku 1200 postanowiłem znowu wrócić do ST 750, i w końcu kupiłem taką samą jak miałem wcześniej, to znaczy 3DT w biało-niebieskim malowaniu

Mam pytanko do was Koledzy. Zabieram się z gruntowny serwis i w pierwszej kolejności zauważyłem że wskaźnik(bagnet) korka zbiornika oleju jest jakby ułamany.
Moje pytanie jest mianowicie jaka jest długość oryginalnego wskaźnika poziomu oleju? rocznik 90.
Mój jest koloru szaro-brązowego i ma ok 5cm. Zastanawiam się czy ktoś go nie ułamał przy wyciąganiu i czy powinienem rozbierać doprowadzenie oleju do pompy w poszukiwaniu resztek. Nie pamiętam jak to wyglądało w poprzedniku.
Dzięki
Komentarz