Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

maksymalne obroty xtz 660 94r-99r

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    maksymalne obroty xtz 660 94r-99r

    witam wszystkich po raz pierwszy na tym forum ;-) !! . mam pytanie do kolegów , czy mogli byście mi powiedzieć na jaki v-max wchodzą maksymalnie wasze tereski ? gdzieś kiedyś czytałem na którymś forum o v-max-ie ale nie pamiętam gdzie , albo już go nie ma . w moim motorku wskazówka wychyla się na 6.5 tys obr. czytałem że to jest już max więc pytanie dodatkowe brzmi po co jest reszta skali na obrotomierzu ?

    #2
    Moc maksymalna osiągana przy.... A nie maksymalne. Tzn, ze nie kręciłeś powyżej?

    Komentarz


      #3
      SORRY TROSZKE ZLE SFORMUŁOWAŁEM PYTANKO . Powyżej 6.5 nie da się, silnik zaczyna przerywać . Z drugiej strony moim zdaniem single nie mają możliwości wejść na większe obroty, być może że się mylę . A kolega Prince wykręcił więcej ? tylko mi nie mów , że Twoja TERENIA kręci powyżej 10 tys obr ???

      Komentarz


        #4
        Do 10 tys się nie kręci ale jeśli potrzebujesz to do 7.5 chwilowo się wkręci, tylko po co? Skoro maksymalna moc jest niżej.
        Pomarańczowa gorączka rośnie... XTZ 660 i LC4 640

        Komentarz


          #5
          A co ma za znaczenie czy singiel czy nie? LC4 ma odcięcie na 9.5 a małe dwusuwy kręcą się nawet do 14 tys.
          To wszystko zależy od bezwładności układu korbowego, po to ustala się odcięcie zapłonu aby nie uszkodzić silnika ale czy stara mała teresa ma odcięcie to nie wiem, duża nie ma na pewno.
          Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
          No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
          sigpic

          Komentarz


            #6
            Zamieszczone przez pehowiec Zobacz posta
            SORRY TROSZKE ZLE SFORMUŁOWAŁEM PYTANKO . Powyżej 6.5 nie da się, silnik zaczyna przerywać . Z drugiej strony moim zdaniem single nie mają możliwości wejść na większe obroty, być może że się mylę . A kolega Prince wykręcił więcej ? tylko mi nie mów , że Twoja TERENIA kręci powyżej 10 tys obr ???
            Czerwone pole bywało. Ale ile dokładnie nie wiem( bo to sa taki chwile, że informacje ze wskazania ilości obrotów sa ci równie potrzebne jak gniazdo zapalniczki) . Właściwie przy obecnym motocyklu (Honda) nie mam żadnego licznika, a obrotomierza brakuje mi tylko do ustawiania jałowych obrotów. Poza tą chwilą (gdzie też nie jest mi jakoś szczególnie potrzebny) uważam za zupełnie zbędny.


            Jesli przerywa powyżej 6,5 to może to ta zdławiona. Albo masz coś spitolone i się zdławiła.
            Ostatnio edytowany przez Prince; 2935.

            Komentarz


              #7
              NEMO ! TŁOK CI NIE WYSKOCZYŁ ;-) ? żartuje ! no to fajnie jak widzisz że wskazówka idzie śmiało w górę , pogratulować maszyny . Zgadzam się z kolegą JANAKIEM że dwusuwy kręcą więcej bo to dwusuwy i są silnikami wysokoobrotowymi. a czterosuw ? singiel ? jeszcze przy takiej pojemności ? dlatego pytam na ile wsze TERESKI się wkręcają. Może moja ma wszystko ok, tylko ja szukam dziury w całym. Bo osiągi ma do 160 km , a po zmianie zębatki przedniej na większą o 1 ząbek 168 km. może mój obrot. strajkuje .Mam ją już 6 sezonów teraz będzie siódmy ale zawsze mnie nurtowało pytanie PO CO SKALA TAKA DUŻA NA OBROTOMIERZU ? skoro wkęca sie tyłko do połowy. Może to obrotomierz od 750-ki ? bo mają takie same. ano właśnie no to może ktoś się wypowie co ma 750-kę na ile się wkreca duża TERENIA ?

              Komentarz


                #8
                Pewnie że miło się patrzy jak wskazówka leci płynnie w górę ale od pewnego momentu nie ma z tego korzyści, więc po co katować silnik.

                U mnie nie wkręcała się powyżej 6.5 k obrotów jak nie miałem pompy tylko zasilanie było grawitacyjne.
                Pomarańczowa gorączka rośnie... XTZ 660 i LC4 640

                Komentarz


                  #9
                  NEMO , a majstrowałeś przy gazniku ? ile obrotów powinna być wykręcona śrubka w gazniku ? może za mało paliwa dostaje i przerywa na maksie?. w tamtym roku przerobiłem stary tłumik na bardziej przelot i wydaje mi się że za mało mu wykęciłem śrubeczke .tak kręciłem aż w końcu zgubiłem oryginalne ustawienia. Bo wiadomo że na przelocie potrzebuje więcej oktanów ;-).

                  Komentarz


                    #10
                    Nie majstrowałem. Ustawienie śrubki w gaźniku jest w manualu, z głowy nie pamiętam.

                    Od kiedy założyłem pompę nie ma problemu, wszystko gra moto wkręca się na 7.5, ale rzadko z tego korzystam
                    Pomarańczowa gorączka rośnie... XTZ 660 i LC4 640

                    Komentarz


                      #11
                      mam manual ale na dysku w kompie który mi zdechł i musze ściągnąć ponownie. Z tego co pamiętam to ściągało mi sie ponad pół godz. coś około 60Mb. druga sprawa to według manuala miałem więcej wykręconą śrubke a paliła mi 4.5l na 100. gdyby tam było lepsze dojście to można kręcić dowolnie i patrzeć co się dzieje a tam niema jak ręki włożyć . Dorobiłem śrubokręt ale i tak nie mogę policzyć jak kręce bo mi wylatuje. TRZEBA BY DAMSKICH RĄCZEK DO TYCH SPRAW ;-). Jutro musze zobaczyć jeszcz linke od obrotów bo widze że ona płynnie nie chodzi bo wskazówka trochę skacze, może to jest przyczyną. NEMO masz zdjęcie tej pompki ?

                      Komentarz


                        #12
                        660'tka po lifcie ma wprawdzie zegary od 750'tki ale czerwone pole na obrotomierzu przy małej zaczyna się wczesniej o jakieś 1000 obr. Sprawny silnik 660 powinien bez problemów kręcić 7,5 tys na pierwszych czterech biegach , na piątce to już raczej 7 tysięcy jest górną granicą. Co do spraw ogólniejszych to duże czterosuwowe single też potrafią być nader wysokoobrotowe. To zalezy od stosunku średnicy tłoka do jego skoku, budowy rozrządu, masy poszczególnych elementów i elektroniki tym sterującej. Ostatnio latałem nowym Duke'em , niby jeden gar i prawie 700 ccm a kręci bez problemu ponad 8 tys. Czyli się da. MZ robiła kiedyś wyścigówkę do klasy SoS na bazie silnika 660 i tez kręciły ponad 8tys.
                        Ostatnio edytowany przez piotr13; 156.
                        Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
                        Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

                        Komentarz


                          #13
                          No tak myślałem , może mam strzelony obrotomierz. bo co do szybkości i mocy nie mam zastrzeżeń . chyba nie mam się czym przejmować , może to z powodu braku pogody do zrobienia trasy . Już by się czuło szum wiatru a tak to się szuka dziury w całym . DZIĘKI WIELKIE WSZYSTKIM ZA UWAGĘ POZDRAWIAM WSZYSTKICH MOTURZYSTÓW ! a jak ktoś ma coś ciekawego do napisania to serdecznie zapraszam.

                          Komentarz


                            #14
                            Witaj

                            Komentarz


                              #15
                              Witam

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X