Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

sprzęgło w xt660z

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    sprzęgło w xt660z

    Cześć,
    pytanie czy ktoś wie jak to sprzęgło jest zbudowane i dlaczego tak dziwnie działa.
    Mianowicie gdy się dużo rusza klamką np w terenie czy w mieście to luz na klamce
    znacznie rośnie, powoduje to że nie można całkiem wysprzęglić po pewnym czasie
    nie naciskając do konca klamki. Z tym w terenie jest problem szczególnie na stojąco bo wtedy używam jednego albo dwóch
    palców i klamki nie da się dociagnąć do końca rzecz jasna. Pytanie czym jest to spowodowane,
    miekkie tarcze yamahy czy po prostu ten model tak ma bo taka konstrukcja?
    I drugie pytanie, czy jak wymienię na nowe, heavy duty tarcze i sprężyny EBC to będzie z tym lepiej?
    Tak jak jest bardzo źle się jeździ, myślę też o zmianie przedniej zębatki na 14 zębów to nie będzie
    trzeba tyle ruszać klamki.
    dzięki

    #2
    Odnośnie zębatki mogę się wypowiedzieć: Jeździłem na mniejszej wkoło komina i byłem bardzo zadowolony-dynamika motocykla znacznie wzrosła. Ale w dalsze trasy było to uciążliwe bo prędkość przelotowa spada też... I przy mniejszej zębatce trzeba się przygotować na mocne przekłamanie licznika: o ile dobrze pamiętam przy rzeczywistej prędkości (wg. gps-ale nie z programem automapa, bo ten też nie wiem czemu zawyża) przy 100km/h licznik wskazuje ponad 110 (w xt660z czujnik prędkości jest przy skrzyni biegów a nie przednim kole)
    hominis est errare, insipientis in errore perseverare
    Komar 2350; WSK 175 Kobuz; JAWA TS 350 Sport; YAMAHA XT660Z; KTM LC4 ADV; KTM LC8 ADV; obecnie KTM 625 SXC

    Komentarz


      #3
      Zamieszczone przez erwinw Zobacz posta
      Odnośnie zębatki mogę się wypowiedzieć: Jeździłem na mniejszej wkoło komina i byłem bardzo zadowolony-dynamika motocykla znacznie wzrosła. Ale w dalsze trasy było to uciążliwe bo prędkość przelotowa spada też... I przy mniejszej zębatce trzeba się przygotować na mocne przekłamanie licznika: o ile dobrze pamiętam przy rzeczywistej prędkości (wg. gps-ale nie z programem automapa, bo ten też nie wiem czemu zawyża) przy 100km/h licznik wskazuje ponad 110 (w xt660z czujnik prędkości jest przy skrzyni biegów a nie przednim kole)
      dzięki za info, też tak slyszałem o tej zębatce. A licznki przekłamuje i bez tej zębatki wedle mojego GPS

      A przy okazji, Å‚atwo siÄ™ jÄ… wymienia?

      Komentarz


        #4
        Zamieszczone przez motif Zobacz posta
        dzięki za info, też tak slyszałem o tej zębatce. (...)
        A przy okazji, Å‚atwo siÄ™ jÄ… wymienia?
        Nie tak Å‚atwo jak w KTM, ale spoko
        Sowizdrzał
        KTM 750 6T
        Nie wierz, nie bój się, nie proś!

        Komentarz

        PracujÄ™...
        X