Cześć,
pytanie czy ktoś wie jak to sprzęgło jest zbudowane i dlaczego tak dziwnie działa.
Mianowicie gdy się dużo rusza klamką np w terenie czy w mieście to luz na klamce
znacznie rośnie, powoduje to że nie można całkiem wysprzęglić po pewnym czasie
nie naciskając do konca klamki. Z tym w terenie jest problem szczególnie na stojąco bo wtedy używam jednego albo dwóch
palców i klamki nie da się dociagnąć do końca rzecz jasna. Pytanie czym jest to spowodowane,
miekkie tarcze yamahy czy po prostu ten model tak ma bo taka konstrukcja?
I drugie pytanie, czy jak wymienię na nowe, heavy duty tarcze i sprężyny EBC to będzie z tym lepiej?
Tak jak jest bardzo źle się jeździ, myślę też o zmianie przedniej zębatki na 14 zębów to nie będzie
trzeba tyle ruszać klamki.
dzięki
pytanie czy ktoś wie jak to sprzęgło jest zbudowane i dlaczego tak dziwnie działa.
Mianowicie gdy się dużo rusza klamką np w terenie czy w mieście to luz na klamce
znacznie rośnie, powoduje to że nie można całkiem wysprzęglić po pewnym czasie
nie naciskając do konca klamki. Z tym w terenie jest problem szczególnie na stojąco bo wtedy używam jednego albo dwóch
palców i klamki nie da się dociagnąć do końca rzecz jasna. Pytanie czym jest to spowodowane,
miekkie tarcze yamahy czy po prostu ten model tak ma bo taka konstrukcja?
I drugie pytanie, czy jak wymienię na nowe, heavy duty tarcze i sprężyny EBC to będzie z tym lepiej?
Tak jak jest bardzo źle się jeździ, myślę też o zmianie przedniej zębatki na 14 zębów to nie będzie
trzeba tyle ruszać klamki.
dzięki
Komentarz