Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Różnica pomiędzy silnikami XTZ 750 (otwory z lewej strony)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    Różnica pomiędzy silnikami XTZ 750 (otwory z lewej strony)

    Cześć,

    Koledzy i Koleżanki, podpowiedzcie czym się różnią te silniki od XTZ750?

    1) Z otworami z lewej strony (zaznaczone na żółto):

    XTZ 1.jpg

    2) Bez otworów:

    2.jpg

    W jakich motocyklach występowały z otworami, a w jakim bez otworów? Do czego te otwory służyły? Czym się te silniki różnią?

    Przykładowy nr silnika bez otworów: 3LD-037168
    Przykładowy nr silnika z otworami: 3LD-038591
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    http://bikepics.com/members/maciulak/

    #2
    W XTZ to chyba do niczego. Nie spotkałem jeszcze XTZ, która by tu coś miała.
    W TDM 3VD jeśli mnie pamięć nie myli, to w tym miejscu jest przykręcany wieszak do ramy.
    TDM ma jeszcze w głowicy ucho na śrubę, w nowszych XTZ to ucho jest, ale ślepe.
    Może ten silnik na dole, to pierwsze wersje XTZ, a później jak wypuścili TDM to szedł już nowy blok, wspólny dla obu.
    Tak informacyjnie, większość części w TDM 3VD ma numery zaczynające się od 3LD.

    Komentarz


      #3
      Podane przeze mnie numery silnika pochodzą z dwóch egzemplarzy XTZ 750 z tego samego rocznika - 1990. Nawet takie same malowanie mają.
      -------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      http://bikepics.com/members/maciulak/

      Komentarz

      Pracuję...
      X