Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Pytanie za 100 punktów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    Pytanie za 100 punktów

    Witam,

    Wystąpił u mnie dziwny problem a mianowicie dzisiaj, wczoraj i przedwczoraj motocykl po krótkiej jeździe tzn. około 1 km zgasł podczas jazdy i później na skrzyżowaniu. Kręcenie rozrusznikiem nic nie dało dopiero z popychu odaplił więc wróciłem do domu.
    Chcę zaznaczyć, że przez te dni motocykl uruchamiałem bez ssania i odpalał z pierwszego razu !!!
    Dzisiaj wyczyściłem kraniki bo było trochę syfu na dole ale są ok więc odpaliłem ST, żeby ją sprawdzić i po przejechaniu około 500 m i moto zgasło. Zacząłem kręcic rozrusznikiem 3,4 razy i nic. Wyciągnąłem ssanie i moto odpaliło od razu, ST weszła na obroty tak jak powinna, wyłączyłem ssanie i dalej rura. Po uruchomieniu zrobiłem z 10 km bez żadnych problemów: chodzi pięknie, obroty stałe na jałowym tak jak powinny być, przyśpieszenie i wkręcanie się silnika ok:

    W motocyklu sprawdziłem kompresję i jest ok, luzy zaworowe ok, ładowanie ok.

    Może ktoś wie co może być przyczyną gaśnięcia, może ssanie ma jakieś znaczenie ? Wybieram się na wypad na Jelenią G w przyszłym tygodniu i chcę mieć sprawne moto.

    #2
    Pompa paliwa
    Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
    No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
    sigpic

    Komentarz


      #3
      Pompa i jej "napęd" czyli podciśnienie.
      "Na dobry początek - jedź na koniec świata"

      Komentarz


        #4
        Zamieszczone przez Beniamin Zobacz posta
        Pompa i jej "napęd" czyli podciśnienie.
        Jak ją sprawdzić ?

        Komentarz


          #5
          Jesli bez ssania, to za bogato ustawiona mieszanka. Kolejnym znakiem rozpoznawczym będzie wysokie spalanie.

          Komentarz

          Pracuję...
          X