Cześć.
Proszę was o poradę. Czy opłaca się robić wał po obroceniu panewki ? Wiem że to dosyć kłopotliwe bo bo zrobiony wal ale nieutwardzony zbyt długo nie pochodzi. Czy ktoś robił już takie zabiegi z Azotowaniem i wie ile później moto pojeździ ? Pan z Warszawy powiedzial mi przez telefon ze ponad 500 zł takie podstawowe zabiegi a wiadomo jak to wyjdzie w praniu to i szarpnie ponad 1000zl.
Od razu chce zaznaczyć że w silniku są nowe gazniki max 5000km przebiegu, nowe pierścienie niecały 1000km przebiegu. Glowica po regeneracji, nowy łańcuszek rozrządu, cylindry mają 0 mm progu ani rys... Dlatego nie widzi mi się sprzedawać to i kupić drugi silnik ch*j wie w jakim stanie... Sprawa jest pilna bo sezon w pełni a moto na stole w proszku leży... Jeśli ktoś miał z tym styczność, bądź się na tym zna to będę wdzięczny za poradę 😊
Proszę was o poradę. Czy opłaca się robić wał po obroceniu panewki ? Wiem że to dosyć kłopotliwe bo bo zrobiony wal ale nieutwardzony zbyt długo nie pochodzi. Czy ktoś robił już takie zabiegi z Azotowaniem i wie ile później moto pojeździ ? Pan z Warszawy powiedzial mi przez telefon ze ponad 500 zł takie podstawowe zabiegi a wiadomo jak to wyjdzie w praniu to i szarpnie ponad 1000zl.
Od razu chce zaznaczyć że w silniku są nowe gazniki max 5000km przebiegu, nowe pierścienie niecały 1000km przebiegu. Glowica po regeneracji, nowy łańcuszek rozrządu, cylindry mają 0 mm progu ani rys... Dlatego nie widzi mi się sprzedawać to i kupić drugi silnik ch*j wie w jakim stanie... Sprawa jest pilna bo sezon w pełni a moto na stole w proszku leży... Jeśli ktoś miał z tym styczność, bądź się na tym zna to będę wdzięczny za poradę 😊
Komentarz