ja uważam że największym błędem, by było zalanie starego silnika pełnym syntetykiem zwłaszcza gdy on pracował długi czas na mineralce a jeszcze nie wiadomo jak często był wymieniany. np mając ciągnik rolniczy c-330 który był zalewany superolem CA i przelał byś go dla przykładu Turdusem o API CH-4, to zobaczył byś jak szybko by umarł. powstało by mnóstwo bardzo dobrej past ściernej z nagromadzonego nagaru przez lata , a wiadomo jak ona działa.
więc ja bym proponował, jak chcesz coś lepszego niż mineralny to jakiś półsyntetyk on nie jest tag agresywny wobec nagarów jak pełny syntetyk.
odrazy co myślicie o Motulu 5100 15w/50 (mój Xt już na takim oleju jest od 30tyś i jest git) do tenery bo w mojej na bank jest jakiś motul i to ten na estrach gdyż czuć ten specyficzny zapach, a nie mam pojęcia jaki jest gdyż motor był kupiony prosto z Włoch i mam go dopiero od trzech miesięcy
więc ja bym proponował, jak chcesz coś lepszego niż mineralny to jakiś półsyntetyk on nie jest tag agresywny wobec nagarów jak pełny syntetyk.
odrazy co myślicie o Motulu 5100 15w/50 (mój Xt już na takim oleju jest od 30tyś i jest git) do tenery bo w mojej na bank jest jakiś motul i to ten na estrach gdyż czuć ten specyficzny zapach, a nie mam pojęcia jaki jest gdyż motor był kupiony prosto z Włoch i mam go dopiero od trzech miesięcy

Komentarz