Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Olej i przebieg

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    Zamieszczone przez Janas_WaWa Zobacz posta
    Wie ktos gdzie w warszawie kupic olej orlenowski ew tani sklep internetowy
    Gierdziejewskiego 7 Platinium Oil

    Komentarz


      dzięki już własnie obczaiłem i dzwoniłem do nich

      Komentarz


        Właśnie wymieniłem olej w ST pierwszy raz po zakupie i nie mam bladego pojęcia jaki był wcześniej. Ja przy przebiegu 45tyś (silnik igła) zalełem Castrol Actevo 4T 20W50 API SJ. W jakiejś francuzkiej serwisówce znalazłem zalecenie zastosowania 20W50, ale im wiecej czytam na forum tym głupszy jestem bo zdania są podzielone. I nie wiem jak to zrobiłem ,ale weszło 4,5 litra ?! Moto stoi prosto na wkręconej miarce jest pod maxem. Miał ktoś taki przypadek? No i czy ten olej jest godzien mojej ST?

        Komentarz


          A odpalałeś po wlaniu czy lałeś aż wejdzie pod korek?
          Bo tam warto wlać tyle ile chcą. Ten olej znika i pojawia się na nowo, wiec lanie na miarkę jest złudne.

          Komentarz


            Zamieszczone przez Krzsiek Zobacz posta
            A odpalałeś po wlaniu czy lałeś aż wejdzie pod korek?
            Bo tam warto wlać tyle ile chcą. Ten olej znika i pojawia się na nowo, wiec lanie na miarkę jest złudne.
            Wlałem jakieś 3,5l i był max, odpaliłem - zeszło sporo. Wtedy dolałem wg miarki, ale nie odpalałem w międzyczasie. Jeżeli jest tak jak mówisz to po odpaleniu pewnie wróci i się przeleje. Odleję trochę i sprawdzę . Dziex
            A ten olej jest git?

            Komentarz


              Olej jak olej. Minerał. Półsyntetyk niby lepszy, ale na tym tez będzie działać. Ścig to nie jest, pojedzie na każdym zgodnym ze specyfikacja.

              Komentarz


                Normalnie z wymianą filtra oleju wchodzi trochę ponad 4 l wtedy masz idealnie 3/4 podziałki na bagnecie, sprawdzam zawsze przed uruchomieniem na zimnym silniku i po około 3 tyś. km dolewam z 3 setki i do następnej wymiany już nie sprawdzam bo wiem że ubyło znowu 3 setki. Olej wymieniam co mniej więcej 3/4 sezonu bo robię od 6 do 8 tyś.od marca do nawet końca listopada.

                Komentarz


                  A ja mam do Was chyba dziwne pytanie... Załóżmy , że mam olej na full na miarce, pakuję motocykl na wyjazd, powiedzmy 30kg + 15kg kufry. Motocykl przysiada i na miarce mam już stan ponad. Odciągać/spuszczać czy zostawić ? Boję się , że coś "wysadzi" - uszczelniacze jakieś czy coś
                  http://www.przezswiat.eu

                  https://www.facebook.com/PrzezSwiat.eu

                  Komentarz


                    Zrobiłem rundkę po mieście na tym mineralnym Castrolu 20W50 którego dopiero co wlałem. +5C (Norwegia) ze skrzyni dochodzą takie dzwięki, że przykro słuchać. Więc jeżeli ktoś jedzie w te rejony, a nie na pustynię to najlepiej wlać 10W40 syntetyk. Myślę, że najlepszy byłby półsyntetyk, tyle że tu na stacjach paliw jest praktycznie nieosiągalny. Jutro znowu wymieniam olej. Człowiek najlepiej uczy się na własnych błędach.

                    Komentarz


                      Zamieszczone przez Neno Zobacz posta
                      A ja mam do Was chyba dziwne pytanie... Załóżmy , że mam olej na full na miarce, pakuję motocykl na wyjazd, powiedzmy 30kg + 15kg kufry. Motocykl przysiada i na miarce mam już stan ponad. Odciągać/spuszczać czy zostawić ? Boję się , że coś "wysadzi" - uszczelniacze jakieś czy coś
                      Pomiar ma być prawidłowy kiedy motocykl nie obciążony stoi na płaskiej, poziomej powierzchni, prostopadle do niej a jak załadujesz motocykl na fula i masz ponad górną kreskę na bagnecie to nie znaczy że ilość oleju zwiększyła się tylko przemieściła w zbiorniku. Nie odciągaj nadmiaru oleju tylko zwiększ napicie wstępne sprężyny w tylnym amortyzatorze wtedy zmiany poziomu nie będą takie znaczące

                      Komentarz


                        Zamieszczone przez zoromoto Zobacz posta
                        Zrobiłem rundkę po mieście na tym mineralnym Castrolu 20W50 którego dopiero co wlałem. +5C (Norwegia) ze skrzyni dochodzą takie dzwięki, że przykro słuchać. Więc jeżeli ktoś jedzie w te rejony, a nie na pustynię to najlepiej wlać 10W40 syntetyk. Myślę, że najlepszy byłby półsyntetyk, tyle że tu na stacjach paliw jest praktycznie nieosiągalny. Jutro znowu wymieniam olej. Człowiek najlepiej uczy się na własnych błędach.
                        Bez półśrodków Syntetyk i tyle.
                        --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                        Komentarz


                          Zamieszczone przez robkri Zobacz posta
                          Pomiar ma być prawidłowy kiedy motocykl nie obciążony stoi na płaskiej, poziomej powierzchni, prostopadle do niej a jak załadujesz motocykl na fula i masz ponad górną kreskę na bagnecie to nie znaczy że ilość oleju zwiększyła się tylko przemieściła w zbiorniku. Nie odciągaj nadmiaru oleju tylko zwiększ napicie wstępne sprężyny w tylnym amortyzatorze wtedy zmiany poziomu nie będą takie znaczące
                          W sumie racja a ja się tyle martwiłem. Dobrze,że nie miałem czym odessać
                          Kicha tylko ze sprawdzaniem. Trzeba zapamiętać na miarce ile to jest max. Sprężynę mam "skręconą" na maxa a na noc z motocykla zazwyczaj ściągam tylko namiot i inne rzeczy do spania więc dużo go nie odciążę.

                          Dam radę. Dzięki.
                          http://www.przezswiat.eu

                          https://www.facebook.com/PrzezSwiat.eu

                          Komentarz


                            Zobacz, że na zbiorniku oleju masz przewód przelewowy, jak będzie za dużo oleju to zleci do silnika
                            --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                            Komentarz


                              LukaSS kolega ma trampka i raczej bez zbiornika oleju.
                              "Na dobry początek - jedź na koniec świata"

                              Komentarz


                                Zamieszczone przez Beniamin Zobacz posta
                                LukaSS kolega ma trampka i raczej bez zbiornika oleju.
                                Aaaaa... to wiele zmienia Dzięki za zwrócenie uwagi To tam nie ma przelewu, jest za to możliwość, że nadmiar oleju będzie walił przez odmę.
                                --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                                Komentarz

                                PracujÄ™...
                                X