Witam, chce tutaj przedstawić przebieg remontu mojego silnika i uzyskać pomoc od was.
No to tak
Motocykl został zakupiony pół roku temu w stanie można powiedzieć słabym. Wizualnie to była katastrofa, a silnikowo jako tako z przymrużeniem oka.
przed wizualką
fullsizeoutput_655.jpg
po wizualnym dopieszczeniu
61334270_376215769696918_5944923744907558912_n.jpg
został tylko ten czerwony tłumik, ale to już kwestia czasu.
Z racji tego, że motocykl technicznie ma być zrobiony jak najlepiej się tylko da ostatnimi dniami wyciągnąłem silnik z ramy. Powód? Głośna praca, jak by łożysk, tłuczenie po wciśnieciu sprzegła z jego okolicy, dymienie po odpaleniu i zapaprana klejem uszczelka pod cylindrem. Najprawdopodobniej ktoś nie miał pojęcia jak się mierzy olej w tym sprzęcie i wlał zdecydowanie za dużo (ponad 4L).
- film z tłuczącego się sprzęgła.
Silnik wyjęty, zdjęte dwa dekle. Na ten moment: kosz sprzęgłowy bez żadnych luzów, wał bez luzów, nakrętka na wale nie jest poluzowana. Magneto zmęczone poprzednim właścicielem.
61344645_2280291752288821_7125151328732446720_n.jpg
61582207_344910266216570_3382753389501743104_n.jpg
- do wymiany?
Jedna ze śrub pokrywy zaworów okazałą się zapieczona i niestety się wyrobiła, na dniach postaram się ją odkręcić i rozpołowię silnik.
Macie jakieś pomysły odnośnie tych dźwięków z okolic sprzęgła?
Ogólnie w motocyklu planuje wymienić tłok, łożyska w dole silnika, głowica do sprawdzenia i ewentualnej regeneracji no i jeśli będzie potrzeba to nowa korba wleci- to tak z grubsza.
Mam nadzieję, że jak narazie opisałem wszystko z sensem
No to tak

przed wizualką
fullsizeoutput_655.jpg
po wizualnym dopieszczeniu
61334270_376215769696918_5944923744907558912_n.jpg
został tylko ten czerwony tłumik, ale to już kwestia czasu.
Z racji tego, że motocykl technicznie ma być zrobiony jak najlepiej się tylko da ostatnimi dniami wyciągnąłem silnik z ramy. Powód? Głośna praca, jak by łożysk, tłuczenie po wciśnieciu sprzegła z jego okolicy, dymienie po odpaleniu i zapaprana klejem uszczelka pod cylindrem. Najprawdopodobniej ktoś nie miał pojęcia jak się mierzy olej w tym sprzęcie i wlał zdecydowanie za dużo (ponad 4L).
- film z tłuczącego się sprzęgła.
Silnik wyjęty, zdjęte dwa dekle. Na ten moment: kosz sprzęgłowy bez żadnych luzów, wał bez luzów, nakrętka na wale nie jest poluzowana. Magneto zmęczone poprzednim właścicielem.
61344645_2280291752288821_7125151328732446720_n.jpg
61582207_344910266216570_3382753389501743104_n.jpg
- do wymiany?
Jedna ze śrub pokrywy zaworów okazałą się zapieczona i niestety się wyrobiła, na dniach postaram się ją odkręcić i rozpołowię silnik.
Macie jakieś pomysły odnośnie tych dźwięków z okolic sprzęgła?
Ogólnie w motocyklu planuje wymienić tłok, łożyska w dole silnika, głowica do sprawdzenia i ewentualnej regeneracji no i jeśli będzie potrzeba to nowa korba wleci- to tak z grubsza.
Mam nadzieję, że jak narazie opisałem wszystko z sensem

Komentarz