Witam, odgrzewam trochę temat. Teraz ja się przymierzam do zmiany klocki/tarcze prod.
I w trakcie poszukiwań natrafiłem na klocki i tarcze Greckiej firmy „tsuBOSS” (linki poniżej), żekomo świetne i wspaniałe. Ktoś coś słyszał, ktoś coś wie?
Cenowo przystepny temat, taniej niż NG, na przykład.
Odnośnie opini o tarczach i klockach. Obecnie mam zestaw Brembo tarcze i klocki – przód i tył. Nie jestem zadowolony. Hamować hamują, ale piszczą na potęgę – nawret po regeneracji i przesmarowaniu zacisków. Na przglądzie rejestracyjnym, w czasie pomiaru siły hamowania, hamulce drą ryja, aż cały warsztat milkł, a koleś tylko kiwał głową i zerkał na mnie ze złowrogo. Ale parametry hamowania trzyamły, więc uwalić moto nie mógł. W dodatku, chyba Brembo ma błąd w katalogu i sprzedają klocki zamienione przód z tyłem. Klocki z przodu, te które pasują równiesz na tył, ścierały się 3 razy szybciej niż przód z drugiej strony, tak jak by były miękkie – nie, nie pochszaniłem w czasie montarzu. Tył natomiast mam wrażenie, że wogóle się nie zurzywa, czyli jest twardy jak by był dedykowany na przód. Dzwoniłem do dystrybutora, i mówiłem że jest coś nie tak jak klocki na tej samej osi ścierają się nierównomiernie, ale rozkładali ręce, bo tak jest w oficjalnym katalogu Brembo i tyle. Oczywiście zanim do tego doszedłem, regenerowałem zaciski, smarowałem, dawałem nowe gumki i uszczelki, nowy płyn hamulcowy oraz regeneracja pomp hamulcowyh. Więc zakładam iż układ hamulcowy mam sprawny i trzy ktrotnie nieównomiere zurzycie nie wynika z błędów motażowych lub z niewydajnego układu hamowania. Oraz przeważnie hamuje prodem i tyłem równocześnie, więc obciążam układ hamulcowy równomiernie - a bynajmniej tak mi się wydaje
Zrobłem na tym zestawie ze 25-30tyś km. Oczywiście regularnie zmieniając klocki, z tym że z przeduj z jednej storny trzy razy częściej.
I w trakcie poszukiwań natrafiłem na klocki i tarcze Greckiej firmy „tsuBOSS” (linki poniżej), żekomo świetne i wspaniałe. Ktoś coś słyszał, ktoś coś wie?
Cenowo przystepny temat, taniej niż NG, na przykład.
Odnośnie opini o tarczach i klockach. Obecnie mam zestaw Brembo tarcze i klocki – przód i tył. Nie jestem zadowolony. Hamować hamują, ale piszczą na potęgę – nawret po regeneracji i przesmarowaniu zacisków. Na przglądzie rejestracyjnym, w czasie pomiaru siły hamowania, hamulce drą ryja, aż cały warsztat milkł, a koleś tylko kiwał głową i zerkał na mnie ze złowrogo. Ale parametry hamowania trzyamły, więc uwalić moto nie mógł. W dodatku, chyba Brembo ma błąd w katalogu i sprzedają klocki zamienione przód z tyłem. Klocki z przodu, te które pasują równiesz na tył, ścierały się 3 razy szybciej niż przód z drugiej strony, tak jak by były miękkie – nie, nie pochszaniłem w czasie montarzu. Tył natomiast mam wrażenie, że wogóle się nie zurzywa, czyli jest twardy jak by był dedykowany na przód. Dzwoniłem do dystrybutora, i mówiłem że jest coś nie tak jak klocki na tej samej osi ścierają się nierównomiernie, ale rozkładali ręce, bo tak jest w oficjalnym katalogu Brembo i tyle. Oczywiście zanim do tego doszedłem, regenerowałem zaciski, smarowałem, dawałem nowe gumki i uszczelki, nowy płyn hamulcowy oraz regeneracja pomp hamulcowyh. Więc zakładam iż układ hamulcowy mam sprawny i trzy ktrotnie nieównomiere zurzycie nie wynika z błędów motażowych lub z niewydajnego układu hamowania. Oraz przeważnie hamuje prodem i tyłem równocześnie, więc obciążam układ hamulcowy równomiernie - a bynajmniej tak mi się wydaje

Komentarz