Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Czy w XTZ-tach są obręcze DID-a?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    Czy w XTZ-tach są obręcze DID-a?

    Czy w XTZ-tach były standardowo montowane obręcze kół z oznaczeniem DID czy to już dodatek ekstra od jednego z poprzednich właścicieli. Bo po oględzinach kół w mojej sztuce wiem że takie mam.Czy powinienem się cieszyć czy wręcz przeciwnie.

    #2
    Seria. Kiedyś japończycy byli bardziej "rozrzutni"
    sigpic

    Komentarz


      #3
      Z tego co wyczytałem między innymi na forum AT wynika że już w Africach nie było to serią a więc możemy się czuć wyróżnieni i trochę nosa po zadzierać.

      Komentarz


        #4
        Oj, kojarzy mi się, że w AT też DIDy siedzą.
        sigpic

        Komentarz


          #5
          Poczytałem i wynika z tego że jednak niekoniecznie bo gdzieś na forum AT widziałem posty kilku forumowiczów którzy szukali obręczy DID do swoich Afric pisząc konkretnie że o takie im chodziło. Ja nie jestem pewny bo nigdy tym się nie interesowałem ale jak zobaczyłem że mam DID-y to coś mnie podkusiło żeby sprawdzić. Zaznaczam że bazuję tylko na tym co sam wyczytałem i mogę się mylić.
          Ostatnio edytowany przez robkri; 269.

          Komentarz


            #6
            W Afrykach gniją obręcze, wiec nie wiem co tam wkładali, ale niby to są obręcze od DIDa.
            --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

            Komentarz


              #7
              O tym też czytałem sposób w jaki napisany został tamten post sugeruje (wg. mnie) że modły być i inne obręcze ale co tam nie ma co się dłużej rozpisywać ważne że Tenerowe obręcze nie gniją

              Komentarz


                #8
                Jak aluminium może gnić? Czegoś nie wiem może?
                W EXC jeździłem tylko po błocie i zawsze błoto wyjmowałem z obręczy razem z dętką ale nic tam nie gniło, obręcze DID, w lc4 miałem excela i też nic takiego nie widziałem.

                Ciekawe może jeszcze jakiś siuwaks montowali do tych afrykańskich badziewi jak pompa paliwa siadająca po 20tys bo w moim ADV już wymieniałem styki.
                Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                sigpic

                Komentarz


                  #9
                  Tak to najprawdziwsza prawda, na forum AT opisanych jest kilka przypadków korozji obręczy aluminiowych najczęściej w okolicach wentyla i szprych. Korozja bywała tak silnie zaawansowana że obręcz nie nadawała się do eksploatacji.

                  Komentarz

                  Pracuję...
                  X