No cóż... okazało się, że nie będzie mi dane łatwo wymienić klocki z tyłu, mam zajechane śruby imbusowe od zacisku, nie idzie ich odkręcić. Ma ktoś pomysł jak z tym można powalczyć? I czy dostane gdzieś takie dziwne imbusy, gwintowane na główce, jak już wykręcę stare, o ile to możliwe? Pewnie się skończy, że będę musiał kupić nowy, czy do ST pasuje zacisk z TDM 850?
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Tylni zacisk - problem z wykręceniem śrub
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
W afryce mogą być krótsze.
Generalnie temat wałkowany wielokrotnie:
W skrócie: kolejno większy ampul + młotek, próbujesz wbić na 0.5 cm i wykręcić, jak się omyka to torx, potem spline, potem większy torx, większy spline, potem zostaje wiertarka.
Wiertło 2-3 mm mniejsze od łba trzpienia i rozwiercasz centralnie, na głębokość ok 13mm, potem wkładasz do środka wybijak o średnicy porównywalnej do cieńszego końca trzpienia i wybijasz trzpień na zewnątrz, a na to co zostaje w gwincie wbijasz dużego torxa/spline'a i wykręcasz - za pomocą tej procedury skutecznie i bez wpadek udało mi się wyciągnąć co najmniej 10 takich problematycznych trzpieni.
Nowe zakładaj ze smarem miedzianym.
TDM z tyłu ma zupełnie inny zacisk. Pasuje od biedy któryś z przednich (bodajże lewy, powinno być w linkach podane), tylko masz wtedy odpowietrznik podle umieszczony (na dole zacisku - można wywiercić dziurkę i w zwykłym miejscu, bo odlew jest dokładnie ten sam).
pzdr, Adamsigpic
Komentarz
-
Siwy
Komentarz
-
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Loud pipes save lives...
https://picasaweb.google.com/108651862641483365846
Komentarz
Komentarz