Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

XTZ 1200 ciężko wchodzą biegi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #31
    Panowie, miałem już dawno założyć temat o pracy skrzyni w Teresie 1200.
    Miałem podobny problem z biegami. Rozwiązanie jest banalne, że aż trudno ogarnąć umysłem ?
    Brak smaru w śrubie dźwigni zmiany biegów.
    Po roku jazdy Airbusem, od tak, zwyczajnie biegu zaczęły wchodzić bardzo źle. Pomyślałem, że yamaha z takim przebiegiem nie moze mieć już rozwalonej skrzyni.
    Uratowało mnie amerykańskie forum.
    Roboty na 5 minut, efekt utrzymuje się do dziś (3 lata) skrzynia chodzi jak zegarek.
    Ale profilaktycznie, nasmaruje w tym roku raz jeszcze tą śrubę.

    Komentarz


      #32
      Siemanko ludziska. Maszyna odebrana od serwisanta i śmiga aż miło. Diagnoza. Kolega zajzał do sprzęgła,które pracowało słabo jak wcześniej pisałem i okazało się,że jest w zajebistym stanie. Kosz, docisk, tarcze i blaszki malina. Przy przebiegu 75 tys. doszliśmy do wniosku,że poprzedni właściciel wymienił te elementy. Serwisant stwierdził jednak,że tarcze były "zbyt suche" jak na pracę sprzęgła w oleju.Podejrzenie padło na oring na wałku wysprzeglika, który był już deko zużyty. Stwierdził,że przez to olej nie miał wystarczającego ciśnienia,żeby dokładnie wykąpać tarcze dlatego zaproponował wymianę. Wymieniliśmy też sam wałek z tym oringiem i jakąś tam śrubę ?. Przy okazji zrobił mi regulację zaworów, serwis i synchro przepustnic i poprosiłem o wymianę napinacza łańcuszka rozrządu. Stary był ok ale te maszyny miały z tym podobno problem więc zdecydowałem się na wymianę. Przejechałem jakieś 40 km ale różnica jest bardzo duża. Nie słyszałem o smarowaniu śruby w klamce ale zerkne tam z ciekawości. Moto gotowe do jazdy!!.
      Ostatnio edytowany przez Seba43; 7994.

      Komentarz


        #33
        Seba, ile Cię to wszystko kosztowało?

        Komentarz


          #34
          Części plus robocizna 3 koła.

          Komentarz


            #35
            Czyli problemem nie było sprzęgło, tylko sterowanie sprzęgłem.

            Komentarz


              #36
              Można tak powiedzieć.

              Komentarz


                #37
                3 tys, dużo... No ale takie mamy czasy. Dobrze, że motór ogarnięty. Teraz tylko śmigać. Do zobaczenia gdzieś na trasie.

                Komentarz


                  #38
                  Tez myślałem,że dużo ale części były mega drogie i w większości dostępne tylko w serwisie. Napinacz łańcucha rozrządu 1200, wałek wysprzeglika z oringiem 500, uszczelki i jakieś drobne rzeczy i w samych gratach się sporo nazbierało. Grunt,że Moto śmiga, jestem tego samego zdania. Do zobaczenia po trasie :-)

                  Komentarz


                    #39
                    Proszę jeszcze tą śrubę nasmarować
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 1 photos.

                    Komentarz


                      #40
                      C.D. wrażenia po serwisie. Dzisiaj nakręciłem 370 km. Dużo i niedużo, ot taki szybki wypad na Mazury.Tak czy inaczej moto pracuje pięknie, biegi wchodzą gładko, nie muszę się z nimi mocować. Po dzisiejszym dniu mogę powiedzieć,że problem rozwiązany. Można zamykać temat. W tym miejscu chciałem Wszystkim serdecznie podziękować, za wszelką pomoc i porady. Pozdro dla całej ekipy XTZ :-)

                      Komentarz

                      Pracuję...
                      X