Witaj na XTZclub.pl!
Aby pisać posty musisz być zalogowany, a więc uprzednio należy się zarejestrować. Z obsługą forum możesz zapoznać się w FAQ. No i baw się dobrze
I tak masa kwalifikuje ją jedynie jako turystyczne asfaltowo, ewentualnie lekko szutrowe, fajne wozidło... Legenda dakaru została zaprzepaszczona. I nie widzę sensu jej większego uterenowiania.
hominis est errare, insipientis in errore perseverare
Komar 2350; WSK 175 Kobuz; JAWA TS 350 Sport; YAMAHA XT660Z; KTM LC4 ADV; KTM LC8 ADV; obecnie KTM 625 SXC
I tak masa kwalifikuje ją jedynie jako turystyczne asfaltowo, ewentualnie lekko szutrowe, fajne wozidło... Legenda dakaru została zaprzepaszczona. I nie widzę sensu jej większego uterenowiania.
Nie chce mi się już chyba po raz 20 wklejać tych samych materiałów
Fakt,ze wszystkich yamah z adnotacją tenere na zbiorniku 1200 najmniej do orki się nadaje,aczkolwiek jeżeli się ktoś uprze to się da,wolniej przy dużo większej ilości wylanego potu ale się da ,kwestia druga co rozumiemy pod pojęciem "teren".Sama zmiana wielkości kół niewiele da przy takiej masie,skokach zawieszeń,raczej szosowych przełożeniach w skrzynce itd,itd.To jest moto w klasie GS'a a nie ADV i to że jakiś wybitnie uzdolniony rider cos tam na you tube wrzuci z przelotu po szutrach charakteru i mozliwości nowej ST 1200 nie zmienia...
Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...
Mylisz reklamę z rzeczywistością....Koncern Yamaha może w celu zwiększenia sprzedaży napisać co sobie tam zechce ale to nie znaczy,że mamy w to uwierzyć
Mam propozycję ,skoro tak zachwalasz terenowe zdolności ST 1200 to przejedż nią Rzeżnię u Trocina i szybciej niż on na 750'tce,dopóko swoich teorii nie udowodnisz motocyklem w błocie i piachu a nie klawiaturą to pozostanę przy swoim zdaniu,że ST 1200 NIE JEST MOTOCYKLEM TERENOWYM
Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...
Mylisz reklamę z rzeczywistością....Koncern Yamaha może w celu zwiększenia sprzedaży napisać co sobie tam zechce ale to nie znaczy,że mamy w to uwierzyć
Mam propozycję ,skoro tak zachwalasz terenowe zdolności ST 1200 to przejedż nią Rzeżnię u Trocina i szybciej niż on na 750'tce,dopóko swoich teorii nie udowodnisz motocyklem w błocie i piachu a nie klawiaturą to pozostanę przy swoim zdaniu,że ST 1200 NIE JEST MOTOCYKLEM TERENOWYM
Czyli liczysz na wybitnie uzdolnionego ridera z youtuba który coś tam potrafi z teresą zrobić ale i tak zdania nie zmienisz Sens w tym żaden ...
Ja nie napisałem,że liczę na uzdolnionego(sam to sobie dopowiedziałeś),i nie napisałem ,że zdania nie zmienię,tylko ,że zmienię jak udowodnisz postawioną przez siebie tezę.Bo to Ty twierdzisz,że ST 1200 nadaje się w teren lepiej niż starsze tenerki.Przerzucanie się słowami czy wrzucanymi linkami nie zmieni paramertrów motocykla...Więc pokaż się w rzeżni czy czy w innym miejscu gdzie błota i terenu nie brakuje i udowodnij tezę ,którą usiłujesz wylansować siedząc przed ekranem komputera...
Bo jak wiadomo jest prawda ekranu i czas prawdy....
I to na tyle moich wypowiedzi w tym temacie bo dyskutować nie ma o czym a na pyskówki chęci nie mam
Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...
Sylwester - zupełnie nie rozumiem, dlaczego przy Twoim podejściu na tor jeździsz CRFą zamiast swoją wypasioną XTZ 1200. Przecież to motocykl terenowy.
Moja R1100GS ma takie same rozmiary kół, zbliżoną masę do XTZ 1200 (ok - zawieszenie gorsze w teren) i wiem, że to ni "uja" nie jest motocykl terenowy. To jest motocykl motocykl z możliwością przetoczenia się po niezbyt wymagającym terenie. I nic więcej. Frajda z tego tego taka sobie, a trzeba się uszarpać.
Zresztą - wpadnij na swojej NOWEJ XTZcie na któreś spotkanie gdzie będzie czołówka naszych forumowych endurzystów na STARYCH xtztach. CRFę masz, więc braku umiejętności raczej nie można Ci imputować. Wpadnij i udowodnij niedowiarkom. Ja mogę wpaść z kamerką i uwiecznić ów pogrom
pzdr, Adam
P.S. XTZ 1200 jest następcą, ale wcale nie zastępcą 750.
.To jest moto w klasie GS'a a nie ADV i to że jakiś wybitnie uzdolniony rider cos tam na you tube wrzuci z przelotu po szutrach charakteru i mozliwości nowej ST 1200 nie zmienia...
Pozdrawiam
sylwester
P.S Gdzie napisałem że nowa st jest lepsza od starych modeli?
Sylwester - zupełnie nie rozumiem, dlaczego przy Twoim podejściu na tor jeździsz CRFą zamiast swoją wypasioną XTZ 1200. Przecież to motocykl terenowy.
Moja R1100GS ma takie same rozmiary kół, zbliżoną masę do XTZ 1200 (ok - zawieszenie gorsze w teren) i wiem, że to ni "uja" nie jest motocykl terenowy. To jest motocykl motocykl z możliwością przetoczenia się po niezbyt wymagającym terenie. I nic więcej. Frajda z tego tego taka sobie, a trzeba się uszarpać.
Zresztą - wpadnij na XTZcie na któreś spotkanie gdzie będzie czołówka naszych forumowych endurzystów na STARYCH xtztach. CRFę masz, więc braku umiejętności raczej nie można Ci imputować. Wpadnij i udowodnij niedowiarkom. Ja mogę wpaść z kamerką i uwiecznić ów pogrom
pzdr, Adam
P.S. XTZ 1200 jest następcą, ale wcale nie zastępcą 750.
Popatrzcie tylko co ludzie ze świata donoszą na temat tego motocykla ...ST1200 już buduje historię.
fxrider 1200 to klasa sama dla siebie ? Nie rozumiem Twojego porównania
Powszechna opinia jest taka ze 1200 nie nadaje sie do jazdy w terenie. Piszac terenie nie mam na mysli tego co pokazuje Yamaha tj pikeny rownych szutrowych drog w Maroko - tak dla jasnosci. Osobiscie uwazam ze motocyklem stricte terenowym rowniez nie jest xt660z ale na upartego mozna cos zdzialac. I choc nowa mala teresa w teren jest hmm srednia to i tak wyprzedza konkurencje ( nie mowie tu o ktm bo oni sa lata swietlne do przodu).
Take care of your Tenere she will take care of you
Popatrzcie tylko co ludzie ze świata donoszą na temat tego motocykla ...ST1200 już buduje historię.
fxrider 1200 to klasa sama dla siebie ? Nie rozumiem Twojego porównania
Czego nie rozumiesz? Jezdzisz na tor terenówką, a w teren szosówką?
No i motocykle poj. 1200cc można powiedzieć, że są klasą samą w sobie.
sigpic
"Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"
"Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."
Myślę, że warto zadać pytanie "co to jest teren"? Dla np. Junaka, Trocina, Adama i kilkudziesięciu osób to jest rycie w błocku często po kolana (a jak nie w błocie to w grząskim piachu, torfie, glinie), masa przeszkód typu woda, krzaki i inne duperele. Dla innych to jest droga szutrowa z niewielkimi kałużami, delikatnym błotem, kamieniami, troche piachu, gałęzi.....
I chyba bez sensu jest pchać się ST1200, Multi 1200, GS1200 w glinę po pas?! Do tego są inne motocykle.
Czy ST750, AT750, R80 G/S, DR800 były kiedykolwiek rekalmowane jako motocykle to topienia w błocku? Nie, tak samo ich następcy, którzy są przeznaczeni do podróży po asfalcie i bezdrożach (bezdrożach typu drugiego, które wymieniłem wcześniej).
Jak mówił Ryszard Ochucki: Nie mieszajmy dwóch systemów walutowych, nie bądźmy Pewexami.
--== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--
Komentarz