Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

mitas

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    mitas

    Czy możecie sie ze mną wymienić opinią na temat mitasa chodzi i głównie o E-9 i E-10 moje spostrzeżenia to E-9 jak na moją jazdę super oponka na ciepłym asfalcie bezpieczna przy domykaniu, na mokrym bez zaufania, po zjeździe z asfaltu przepięknie kopie i to jest to tylko dobija jęk jadąc po asfalcie, mitas E-10 jest cichutki ale nie potrafi tak kopać jak E-9 i szybko się zużywa ( staram sie nie wyprowadzać motoru z garażu na daremnie bo przy każdym przetoczonym metrze widać jak bierznik znika ) na tej oponce zrobię max 3 tyś. Zastanawiam się czy mitas E-9 DAKAR ponoć produkowany z twardszej gumy jest bardziej odporny na ścieranie i cichszy? Czy macie może doświadczenie na dakarze.

    #2
    Dakar ma więcej warstw kordu i dlatego jest twardszy Guma jest ta sama.

    Komentarz


      #3
      e09 bardzo dobra na tył ale nie na mokrym asfalcie. Na przód porazka i na asfalcie i w terenie. co do e10 nie wypowiadam sie bo niemiałem przyjeności.

      Komentarz


        #4
        mam e09 dakar na tyle i potwierdzam ze w terenie w ST robi robote, do tej pory nie bylo terenu zebym nie wjechal, bardzo ladnie sie oczyszcza przy pale, lepsza od tkc, zwyklego e09 itp., cisnienie 1.5 bara przy jezdzie solo w terenie i jest super. na suchym asfalcie rowniez bdb wg mnie. na przod ta opona sie nie nadaje.
        na mokrym jest slaba, szybko blokuje kolo przy hamowaniu i trzeba uwazac w ostrych winklach
        polecam
        Enduro nie klęka
        R 1100 GS '99 - limonka
        Pajero 3.2 DiD '03

        Komentarz


          #5
          Czyli dakar nie jęczy na asfalcie jak zwykła E-9?
          Jeśli tak to pewnie wróce do E-9 bo E-10 kupiłem z ciekawości i nie jestem specjalnie zadowolony szybciej schodzi i cena wyższa

          Komentarz

          Pracuję...
          X