Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Typy układów/ przewody hamulcowe na przód

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    Typy układów/ przewody hamulcowe na przód

    Panie, Panowie

    Jak w temacie, przymierzam się do wymiany przewodów hamulcowych na przód.
    Przewody w stalowym oplocie, prawdopodobnie marki Hell (macie jakieś doświadczenia, może polecacie inną markę?).

    Jest kilka typów układów przewodów na przód. Ja mam układ S z rozdzielaczem.
    Pytanie czy mogę zrezygnować z rozdzielacza i wstawić tylko 2 przewody (układ F)?

    b.89.168.16777215.0.ady.uklad_f.gifb.89.168.16777215.0.ady.uklad_s.gif

    #2
    oczywiście że możesz-taniej wyjdzie. Przewody będą miały co prawda niewielką różnicę w długości, czyli różnica objętości przewodów ale płyn hamulcowy jest praktycznie nieściśliwy więc różnica siły hamowania i tak nie wystąpi.

    Komentarz


      #3
      Potwierdzam, mozesz. Dokladnie tak mam zrobione i dziala (no i rzecz jasna dziala lepiej niz bylo bez oplotu).
      Pzdr!
      prawko juz na 650, XTZ750 byla moim pierwszym moto, a teraz mam frajde

      Komentarz


        #4
        super, dzięki za info a czy samemu jestem w stanie odpowietrzyć układ na takich przewodach w oplocie? Gdzieś słyszałem, że takiego układu w oplocie nie da się dobrze odpowietrzyć bez odpowiednich narzędzi..

        Komentarz


          #5
          tzn jakich? i czym konkretnie ten uklad sie wewnetrznie rozni od tradycynego (w momencie, w ktorym nie wciskasz klamki)? moim zdaniem spokojnie zrobisz to sam.
          Pzdr!
          prawko juz na 650, XTZ750 byla moim pierwszym moto, a teraz mam frajde

          Komentarz


            #6
            Byłem w sklepie motoryzacyjnym, który prowadzi serwis motocykli i "Panowie fachowcy" tak mi powiedzieli... Sam przez chwilę zwątpiłem, a że sam pracuje w handlu, wiem co to sprzedaż wiązana dlatego wolę się upewnić na forum

            Komentarz


              #7
              Wiesz - moze tak jest, niech sie madrzejsi wypowiedza. Ale ja nie widze (ze wzgledu na odpowietrzanie) zadnych roznic. Jesli chodzi o zakanczanie, to wyobrazam sobie czym to sie rozni. Ale przeciez bedziesz juz mial zakonczone przewody...
              Pzdr!
              prawko juz na 650, XTZ750 byla moim pierwszym moto, a teraz mam frajde

              Komentarz


                #8
                Jeśli w trójniku zbierze się powietrze to trzeba dłuzej odpowietrzać, nic innego nie zrobisz, jak masz dwa przewody z pompy łatwiej sie to odpowietrza i szybciej.
                A czy to oplot czy guma to nie ma różnicy w odpowietrzaniu.
                Ostatnio edytowany przez marcinjunak; 46.
                Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                sigpic

                Komentarz


                  #9
                  no to wszystko wyjaśnione, dzięki

                  Komentarz

                  Pracuję...
                  X