Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Zębatki ;)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    Zębatki ;)

    Witam was mam zamiar latać po aswaldach bądź drogach utwardzonych a łańcuch i zębatki już domagają się zmiany a teraz mam 15/45 a chciałbym bardziej na prędkość niż na moc. Są jakieś zestawy do xtz żeby na tyle było mniej zębów ? Z góry dzięki

    #2
    Uzupełnij profil, wtedy chociaż będzie wiadomo jakim moto jeździsz.
    Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
    No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
    sigpic

    Komentarz


      #3
      Yamaha xtz 660 92 rok 3yf

      Komentarz


        #4
        Masz całkiem duży wybór choćby tutaj;http://www.sklepmotocyklowy.pl/pl/pr...amaha-xtz.html
        "Na dobry początek - jedź na koniec świata"

        Komentarz


          #5
          Z tym, że nie oczekuj jakiegoś dramatycznego wzrostu prędkości Realnie to możesz osiągnąć ciut mniejsze spalanie w trasie(jakieś 0,5 L ) kosztem lekkiego pogorszenia przyspieszenia. Cudów nie ma, od zmiany zębatki na tylnym kole nie pojawi się na nim więcej koników...
          Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
          Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

          Komentarz


            #6
            Mi właśnie chodzi o spalanie bo i tak zmieniam napęd kompletny a po terenie rzadko będę latał więc luz Mocy nieoczekuję tylko spalanie żeby jak na najniższych obrotach była w miarę prędkoścć bo teraz silnik wyje a leci 140 :/

            Komentarz


              #7
              Tak więc zdecydowałem się na zestaw łańcuch dida vx2 i zębatki sunstara tylko jeśli założe na tył 40 zębową a była 45 to bardzo odczuje spadek przyśpieszenia ?
              Pozdrawiam i prosiłbym o szybką odpowiedź

              Komentarz


                #8
                Zamieszczone przez Aruś13 Zobacz posta
                Tak więc zdecydowałem się na zestaw łańcuch dida vx2 i zębatki sunstara tylko jeśli założe na tył 40 zębową a była 45 to bardzo odczuje spadek przyśpieszenia ?
                Pozdrawiam i prosiłbym o szybką odpowiedź
                bardzo
                Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                sigpic

                Komentarz


                  #9
                  A jakie są orginalnie przełożenia w xtz 660 ?
                  Pozdrawiam i proszę o szybką odpowiedź

                  Komentarz


                    #10
                    "Na dobry początek - jedź na koniec świata"

                    Komentarz


                      #11
                      Witam.
                      Mój napęd też już się szykuje wymiana napędy, tylko ja własnie myślałem żeby pójść w drugą stronę i dać nieco większą zębatkę na tył.
                      Są jakieś ograniczenia techniczne w tej sprawie? może jest ktoś kto robił podobne eksperymenty, może mógłby coś polecić?

                      Komentarz


                        #12
                        Zamieszczone przez terek_4 Zobacz posta
                        Witam.
                        Mój napęd też już się szykuje wymiana napędy, tylko ja własnie myślałem żeby pójść w drugą stronę i dać nieco większą zębatkę na tył.
                        Są jakieś ograniczenia techniczne w tej sprawie? może jest ktoś kto robił podobne eksperymenty, może mógłby coś polecić?
                        Co chcesz uzyskać?
                        Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                        No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                        sigpic

                        Komentarz


                          #13
                          tzn. chciałbym uzyskać większą zrywność (trochę więcej momentu na tylnym kole), jakieś wielkie prędkości nie są mi potrzebne, do tego mam Fazera chodzi mi o to żeby przyjemniej jeździło się po szutrach.
                          Być może nie trzeba nic zmieniać, nie wiem.
                          To będzie mój pierwszy sezon z takim motocyklem, to nie wiem czy jest sens coś kombinować, ale że napęd i tak muszę wymienić to stąd moje pytanie...

                          Komentarz


                            #14
                            Po szutrach... - polataj trochę na tym zestawie - sprawdzisz, zobaczysz.
                            Łatwiej zmieniać przednią zębatkę (taniej) - z zasady to- 1 ząb z przodu = 3 z tyłu

                            Komentarz

                            Pracuję...
                            X