Koledzy podpowiedzcie coś. Moja XTZ 660 jest jeszcze ciągle regulowana i ustawiana. Po ostatniej trasie przy jeżdzie nie przekrazającej 120 spaliła mi cały zbiornik w 260 km. Trochę mnie ten wynik przeraża więc proszę o podpowiedź
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Ustawienie niskiego spalania w 660
Zwiń
X
-
Po pierwsze ustawienie iglicy,po drugie poziom paliwa ,po trzecie dysze,po czwarte czysty filtr powietrza.dobrze wyregulowana 660tka w trasie do 120km/h powinna spokojnie poniżej 5 l/100 zejśćJeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...
Komentarz
-
Można sprawdzić jeszcze w jakim stanie jest świeca (przerwa na elektrodzie, czy nagar jest czy nie jest wypalona itp.) , niewielki ma to wpływ ale zawszę parę kropelek więcej w baku zostanie.
Zamieszczone przez Dodek Zobacz postaKolego fxrider , o co chodzi z tym zaworkiem, bo nie bardzo rozumiem. Napisz coś więcej
Dołączam się do pytania.
Komentarz
-
Co prawda pytanie do fxridera, ale żeby było szybciej odpowiem, ew. Adam mnie skoryguje.
Zaworek znajduje się w komorze pływakowej. Jeżeli opuszcza się na dół odblokowuje przewód paliwowy i do komory leci paliwo.
W miarę jak komora napełnia się paliwem, to podnosi siÄ™ również pływak do którego jest przymocowany zaworek. Zaworek idzie do góry razem z pływakiem i zamyka dopływ paliwa do komory.
Jeżeli zaworek się wyrobił i przepuszcza paliwo, to w komorze pływakowej znajduje się go więcej, aniżeli powinno.
Jeżeli coś nie jasne, to pytać."Demokracja jest wtedy, kiedy dwa wilki i owca głosują, co zjedzą na obiad. Wolność jest wtedy, kiedy dobrze uzbrojona owca podważa wynik głosowania." Benjamin Franklin
Komentarz
Komentarz