Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Przerabianie zasilania na wtrysk - dywagacje teoretyczne [wydzielone]

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    Przerabianie zasilania na wtrysk - dywagacje teoretyczne [wydzielone]

    Mi jak padnie gaźnik, to wstawię wtrysk od CC600.

    #2
    Zamieszczone przez Kaytec Zobacz posta
    Mi jak padnie gaźnik, to wstawię wtrysk od CC600.
    Może napiszesz coś więcej na ten temat? Przede wszystkim co to cc600?

    Komentarz


      #3
      Zwyczajowo CC określa się Fiata Cinquecento, ale nie kojarzę takowego o pojemności 600cm^3.
      sigpic

      Komentarz


        #4
        Adam, racja. Dokładnie 704 cm³. Czaję się jeszcze na jakiegoś moto-rozbitka na części co by cały zestaw wtrysk, czujki, elektronika. I wtedy żegnaj gaźnikowy potworze. Chociaż nigdy z gaźnikami nie miałem problemu.

        Komentarz


          #5
          Pierwsze słyszę żeby cc miało wtrysk. Przecież to silnik od malucha bis-a na gaźniku dwu-cylindrowy trzepak.

          Komentarz


            #6
            Racja,widziałem nawet cc z przeróbką w drugą stronę tzn na japońskich gażnikach Mikuni (motocyklowych)
            Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
            Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

            Komentarz


              #7
              Kombinujecie bez sensu - przecież wtryski się psują, więcej elektroniki na moto i za mało palą - zapytajcie LukaSSa
              sigpic

              Komentarz


                #8
                Mają wtrysk, komputer normalnie nawet OBD2 idzie normalnie podłączyć. Bardzo fajna jednoczęściowa konstrukcja. Jedyna dodatkowa rzeźba to dorobienie kolektora wlotowego, i założenie sondy lambda na wylot. Polecam wpisanie na allegro wtrysk cinquecento.

                Tak czy siak, motocyklowe są dużo mniejsze, ale też droższe.

                Komentarz


                  #9
                  Z tego co wiem to na wtrysku produkowane były wyłącznie 900-tki i to też te póżniejsze,700-tki wyłącznie na gażniku ,istnieje możliwośc przeróbki na wtrysk ale to nie to samo
                  Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
                  Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

                  Komentarz


                    #10
                    Właśnie sprawdziłem i wtrysk był ale tylko w silnikach 900 i 1100 z tąd moje zdziwienie ze miał by byc to wtrysk od cc 700 którego gaźnik przerabiałem w aucie.

                    Komentarz


                      #11
                      Przepraszam za nieprecyzyjne info. Oczywiście macie racje. Tak czy siak, komputer od cieniasa jest połowę mniejszy niż normalne, także można by go upchnąć nawet zamiast fabrycznego yamahy. To jest mój plan na kolejną zimę, w tym sezonie wstawiam gaźnik, który jest w całkiem dobrym stanie. Zastanawiam się również nad zrobieniem własnego ECU do wtrysku cieniasa. Mógłbym sam robić dokładną mapę, czas wtrysku i wyprzedzenie zapłonu. Może są jakieś gotowe sterowniki? Przecież wtryski są tak uniwersalne że szkoda by było nie robić takiego moda. W szczególności jednopunktowe.

                      Edit:
                      Są tylko się cenią. Aem ,HKS lub dedykowane jak Hondata czy Nismo. Całkiem fajne zestawy idzie znaleźć.
                      Ideałem było by znaleźć jakiś wtrysk motocyklowy. Tylko tutaj problem bo też się każdy ceni.
                      Ostatnio edytowany przez Kaytec; 460.

                      Komentarz


                        #12
                        Kolega ma yamahe XT 660 X wszystko to samo silnik identyczny tylko zasilany wtryskiem chciałem go kupić na dawce części ale nie chciał sprzedać

                        Komentarz


                          #13
                          Silnik nie jest identyczny - różni się dosyć mocno (przynajmniej góra) - ma 4 zawory (a nie 5) i pojedynczy kanał dolotowy. Inny zapłon, etc...
                          sigpic

                          Komentarz


                            #14
                            Co wcale nie wyklucza przeszczepu wtrysku i nie ma na to żadnego wpływu. Silnik od cieniasa dużo bardziej się różni. Montując ten od cieniasa, można zdemontować cały airbox bo nie byłby już potrzebny. A było by więcej miejsca na filtr powietrza, komputer. Nawet większy akumulator.

                            Komentarz


                              #15
                              Może widział ktoś jakiegoś tutoriala jak ktoś takie cuś wyrzeźbił? Ciekawe czy były by jakieś plusy takiej przeróbki prócz satysfakcji własnej.

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X