Witam.
Zainteresowałem się filtrem paliwa w baku Tenere 1200 przebieg niecałe 50tys. Podejście mam takie, że lepiej zapobiegać, niż leczyć. Pompa ma swoją określoną żywotność - wiadomo. Ale jak będzie pracować w sprzyjających warunkach, nie padnie szybciej niż powinna.
Oto zdjęcie filtra paliwa starego, już oczyszczonego z syfu (a było tego sporo, nie zrobiłem zdjęcia) i świeżo zainstalowanego.
Tuż przed wymiana filtra, dokonałem pomiary ciśnienia paliwa, lecz po wymianie. Nie było różnicy we wskazaniach zegara.
Przed samą operacją, zastanawiałem się czy jest sens wymiany filtra w baku. Ale jak zobaczyłem ten syf, to straciłem wszystkie wątpliwości co do słuszności zabiegu.
Pozdrawiam.
Zainteresowałem się filtrem paliwa w baku Tenere 1200 przebieg niecałe 50tys. Podejście mam takie, że lepiej zapobiegać, niż leczyć. Pompa ma swoją określoną żywotność - wiadomo. Ale jak będzie pracować w sprzyjających warunkach, nie padnie szybciej niż powinna.
Oto zdjęcie filtra paliwa starego, już oczyszczonego z syfu (a było tego sporo, nie zrobiłem zdjęcia) i świeżo zainstalowanego.
Tuż przed wymiana filtra, dokonałem pomiary ciśnienia paliwa, lecz po wymianie. Nie było różnicy we wskazaniach zegara.
Przed samą operacją, zastanawiałem się czy jest sens wymiany filtra w baku. Ale jak zobaczyłem ten syf, to straciłem wszystkie wątpliwości co do słuszności zabiegu.
Pozdrawiam.
Komentarz