Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[660] Regeneracja gaźnika

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [660] Regeneracja gaźnika

    Cześć,

    chciałbym się zapytać czy polecacie kogoś w kwestii regeneracji gaźnika? Najlepiej okolice Gdańska.

    Z treści forum znalazłem tylko:
    p. Pietrzyk Wiesław
    Gaźniki samochodowe
    01-210 Warszawa
    Szarych Szeregów 1
    tel.: 22 632 69 51


    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    Miłego.

    #2
    A co konkretnie masz do naprawy w gazniku?

    Komentarz


      #3
      A co konkretnie masz do naprawy w gazniku?
      Ośkę przepustnicy. Czuć wyczuwalny luz.

      Komentarz


        #4
        Tam jest mało miejsca na jakieś tulejowanie więc kiepska sprawa ogólnie z ośką w tym gaźniku. Można próbować z jakimiś klejem metalicznym i od nowa nawiercać.
        Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
        Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

        Komentarz


          #5
          Ja w moim drugim gazniku ktory kupilem jako zapas z dwalata temu wyrobiona oś w miejscach gdzie bylo wytarcie owal i prog, zacynowalem przetoczyłem i przeszlifowalem, wyglada ok i nie ma luzów. Ale jak to sie sprawdzi to bedzie widac kiedys wiec to bedzie test, Narazie poprzedni gaznik dziala.
          Ostatnio edytowany przez chevy; 5415.

          Komentarz


            #6
            No właśnie szukałem drugiego gaźnika na olx i alledrogo, ale nie ma ? do szr660 też nic....nowy 4 000pln ? więc odpada. Myślałem o regeneracji, ale dobrych zakładów w Polsce coraz mniej ? z tego co piszecie to problem znany ?

            Komentarz


              #7
              Zapytaj w Poznaniu Klinika Gaźnika.

              Komentarz


                #8


                Gosc twierdzi ze dorabia rzeczy nietypowe ktore chwyci uchyt tokarski, who seeks find.

                Jak cos zanjdziesz jestem ciekaw dalszycjh losow osi ;=)

                Komentarz


                  #9
                  Zamieszczone przez browar Zobacz posta
                  Zapytaj w Poznaniu Klinika Gaźnika.
                  browar Super. Dzięki wielkie. Dzwoniłem. Wiedzieli o co chodzi, ale zaproponowali żebym u tokarza precyzyjnego to zrobił. Zmniejszyć średnicę ośki, a otwór przetoczyć i wstawić nowe tulejki. W podobnym tonie wypowiadał się piotr13 Podpowiedzieli także żeby bardzo uważać podczas przetaczania ośki, gdyż bardzo łatwo ją uszkodzić lub złamać ?

                  Gosc twierdzi ze dorabia rzeczy nietypowe ktore chwyci uchyt tokarski, who seeks find.​
                  chevy dzięki. Akurat tokarza precyzyjnego mam.

                  ​Dam znać co wymyśliłem, bo aktualnie chodzi mi po głowie jeszcze pomysł z gaźnikiem od raptora, ale tylko chodzi. Temat był poruszany na https://www.advrider.com/f/threads/x...269195/page-26 .

                  Rzuciłem okiem jeszcze na używane gaźniki na ebay, ale cena też zaporowa ~500E ?

                  Komentarz


                    #10
                    Z gaznikiem raptora podobno jest problem z airboxem i niedopasujesz kroccow z gaznika do airboxa,ale tego nie widzialem wiec nie wiem czy da się to jakość obejść czy nie.

                    Uzywane gazniki w tych czasach to rartytas, a jak jzu sa to drogie i pewnie tez z wywalona osia Najlepsze to chyba przetoczenie i tulejowanie jesli ktoś to potrafilby zrobic.

                    Ja czasem przegladam strone Mikuni i mam nadzieje ze stworzy do XTZ jakis pojedynczy gaznik z zestawem do montazu, do XT 600 niedawno wypuscili.

                    Albo zaprojektowac ten dodlot airbox > gaznik na drukarce 3d z plastycznego materialu.

                    Ostatnio edytowany przez chevy; 5415.

                    Komentarz


                      #11
                      Widziałem tą przeróbkę, ale cena zaporowa ?

                      Ogólnie mój problem jest taki, że na ssaniu silnik trzyma obroty, a jak wyłączę ssanie wchodzi w jałowe, dusi się i gasnie. Zawory ustawione, paliwo ze zbiornika podawane prawidłowo, pompa działa. Gaźnik czyszczony dwa razy. Podniesienie jałowych obrotów nie zmienia efektu końcowego. Dlatego obstawiam gaźnik....

                      Komentarz


                        #12
                        A krocce ssace szczelne?

                        Komentarz


                          #13
                          Sama ośka aż tak pracy gaznika nie zmienia. Najłatwiej sprawdzić na pracującym silniku. Jeżeli po naciśnięciu oski w gnieździe z boku gaznika zmieniają się obroty silnika w znaczny sposób to masz winowajczynię . Lekkie zafalowanie to dziś w prawie każdym motocyklu na tych teikei...
                          Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
                          Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

                          Komentarz


                            #14
                            Zamieszczone przez chevy Zobacz posta
                            A króćce ssące szczelne?
                            Tak. Robiłem test Plaka i nie było zmian w pracy silnika. Króćce nowe, zamontowane po częściowej regeneracji silnika.

                            Sama ośka aż tak pracy gaźnika nie zmienia. Najłatwiej sprawdzić na pracującym silniku. Jeżeli po naciśnięciu oski w gnieździe z boku gaźnika zmieniają się obroty silnika w znaczny sposób to masz winowajczynię . Lekkie zafalowanie to dziś w prawie każdym motocyklu na tych teikei...​
                            Jak pracuje silnik, widać na załączonym filmie: https://www.youtube.com/shorts/e6S59KcQ8aU
                            Silnik na ssaniu działa ładnie, trzyma obroty. W miarę domykania ssania silnik zaczyna się dławić, a na jałowych gaśnie.

                            Komentarz


                              #15
                              Na ssaniu tez przerywa A jakies roznice na zimnym lub ciepłym? Kiedys mialem problemy z fajka swiecy i przebiciem, gubilo iskre i tez pracowalo kulawo i czasem nie odpalalo po nagrzaniu.

                              Mozna pomierzyc tez opornosci na cewce wysokiego napiecia pomiedz uzwojeniem pierwotym wtornym, w nocy sprawidzc czy nie ma przeskakujacej iskry gdzies na bok Mi wymiana przewodu i fajki naprawila ten moj defekt. Ogolnie wtedy przejrzalem cala elektryke od alternatora, regulatora, mas , cdi.

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X