Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Powiększony zbiornik do XTZ 660

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    Powiększony zbiornik do XTZ 660

    Witam,

    czy mozna nabyć powiększony zbiornik do xtz 660?

    Pozdrawiam

    Marco

    #2
    Z tego co wiem to praktycznie nie.
    Była kiedyś XTZ 660 Marathon (spotkałem się też z nazwą Byrd) produkowana przez włoski oddział Yamahy (Belgrada) i można było kupić zestaw większych (plastikowych) zbiorników, ale w życiu czegoś takiego nigdzie nie spotkałem (na żywo, ani na aukcjach). Tak więc raczej pozostaje własna inwencja lub zlecenie wykonania.

    BTW. większy zbiornik do XTZ miałby sens w bardzo niewielu przypadkach. W codziennym użytkowaniu raczej by przeszkadzał - są szersze (w terenie to bardzo przeszkadza), wyższe, (zwykle) cięższe.

    pzdr, Adam
    sigpic

    Komentarz


      #3
      Pytam bo do Afryki można kupić, najprawdopodobniej 30 jeśli dobrze pamiętam.
      Do Dr 650 można kupić 30, chyba produkcji Australijskiej.

      Wydaje się, że Yamaszka jest troszkę zaniedbana w tym temacie. Mniejsza o to..
      Może jeszcze ktoś, coś podpowie w sprawie XTZ.
      Pozdrawiam
      M
      Ostatnio edytowany przez Marco_Polo; 508.

      Komentarz


        #4
        raczej nie spotkasz sie z seryjna produkcja a czemu pytasz?

        Komentarz


          #5
          Znajomy rozważa możliwośc dokonania zakupu xtz 660 pod kontem wyjazdu do Rosji. Ma zarysowan jedynie ogólny plan. jest on dosyć rozbudowany. W nim Kamczatka, Czuchotka, a nawet Mongolia.
          Wiedząc, że może mieć problemy z paliwem na trasie, chciałby mieć troszkę większy bak.

          Pozdrawiam
          Ostatnio edytowany przez Marco_Polo; 508.

          Komentarz


            #6
            hmm to lepiej cos pokombinowć z dodatkowymi zbiornikami moim zdaniem

            Komentarz


              #7
              Moim zdaniem wyjścia są dwa:
              1. Pokombinować z dodatkowym (5-10l?) zbiornikiem montowanym z tyłu (są zestawy dedykowane do innych moto)
              2. Olać skomplikowane konstrukcje i zabrać kanistry.

              Komentarz


                #8
                do xt na pewno były acerbisy więc może z tym coś pokombinować, w 660 filtr powietrza jest pod siedzeniem więc powinno podejść, w starszycg teresach 600 filtr był pod zbiornikiem co komplikowało zastosowanie innego baku
                Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                sigpic

                Komentarz


                  #9
                  Do starszych XT 600 były 23l acerbisy (czyli 3l więcej niż w seryjnej XTZ 660), ale te nie miały chłodnic cieczy, więc słaba szansa aby podeszły. Może od nowszych XT 660 - do nich chyba coś było, ale nie wiem czy rama mocno się nie zmieniła względem XTZ 660 - kanapa na pewno.

                  EDIT: a nawet znalazłem: 26l i prawie 1000e bez lakieru:


                  Ew. tutaj sporo taniej, ale 22,5l (XT 660R): http://www.gilimoto.com.br/detalhes....25&produto=238
                  sigpic

                  Komentarz


                    #10
                    1000 euro za 26 litrów to boli po kieszeni.
                    Kolega rozważa zakup xtz 660 od 92 do max 98 r.
                    A to oznacza nawet połowe wartości motocykla.
                    Ten bak jest do nowej xtz. Zatem pewnie nie bedzie do spasowania.

                    Komentarz


                      #11
                      Nawet nie XTZ tylko XT. No na pewno byłaby to grubsza rzeźba - za sporo mniejsze pieniądze można by zlecić wykonanie czegoś fajnego. Albo niech kolega rozważy zakup XT600Z - fajne moto, bak bodajże 26l w serii i cena całego moto nie wiele wyższa niż tamtego baku. Ja na pewno tak bym wolał na dalsze wycieczki.
                      sigpic

                      Komentarz


                        #12
                        Popieram Adama, kupić 1VJ/3AJ z dużym bakiem, zrobić silnik, żeby być pewnym tego, na czym się jeździ i w drogę.

                        Komentarz

                        Pracuję...
                        X