Odkryłem!
Po kolejnym rozkręceniu gaźnika w końcu znalazłem problem. Wcześniej czyściłem wykręcając poszczególne dysze i wkładając je na swoje miejsce. Teraz wyjąłem wszystko i postanowiłem jeszcze raz to wyczyścić...
foto.jpg
manual.jpg
Okazało się, że dysze 1 i 2 (na foto) są wkręcone w innych miejscach.
Dla jednego gaźnika było to 1/11 i 2/23 a dla drugiego 1/23 i 2/11 (według oznaczeń w manualu)
Według mnie powinno być 1/23 i 2/11... ale może się mylę???
Po kolejnym rozkręceniu gaźnika w końcu znalazłem problem. Wcześniej czyściłem wykręcając poszczególne dysze i wkładając je na swoje miejsce. Teraz wyjąłem wszystko i postanowiłem jeszcze raz to wyczyścić...
foto.jpg
manual.jpg
Okazało się, że dysze 1 i 2 (na foto) są wkręcone w innych miejscach.
Dla jednego gaźnika było to 1/11 i 2/23 a dla drugiego 1/23 i 2/11 (według oznaczeń w manualu)
Według mnie powinno być 1/23 i 2/11... ale może się mylę???
Komentarz