W serwisówce twierdzą, że ustawienie poziomu paliwa w komorach pływakowych powinno się odbywać po nagrzaniu silnika. po co?
no i jeszcze jedno. teoretycznie, pływak i zaworek iglicowy powinny odcinać dopływ paliwa bez względu na jego ciśnienie. czy zatem można ustawić właściwy poziom paliwa z pominięciem pompy, podłączając zbiornik z benzyną (mały, zrobiony w celu regulacji) bezpośrednio do gaźników?
no i jeszcze jedno. teoretycznie, pływak i zaworek iglicowy powinny odcinać dopływ paliwa bez względu na jego ciśnienie. czy zatem można ustawić właściwy poziom paliwa z pominięciem pompy, podłączając zbiornik z benzyną (mały, zrobiony w celu regulacji) bezpośrednio do gaźników?

Jeździj, nie szukaj dziury
A przy 7-8 tys. obr działa już tylko dysza główna, oczywiście poziom paliwa jest tu też ważny.
Komentarz