Czy ktokolwiek próbował przekładać całe gaźniki od tdm 850 do naszych xtz 750?
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Zestaw naprawczy gaźnika xtz 750
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez LukaSS Zobacz postaCzyli wygląda na to, że gaźniki od TDM do XTZ też by nie podpasowały ze względu na dysze.
Dla potomnych - ostatnio trochę pogrzebałem na forum TDM i wg infomacji tam zawartych do 3VD da się założyć gaźniki z 4TX (do 1997 roku). Mocno się zastanawiałem nad zakupem takich, ale udało mi się u Bartasa kupić akurat (na razie to udało mi się zapłacić a paczki nie widać), bo mam lekką rzeźbę z jedną rurką emulsyjną.
A gaźniki 3LD [xtz] i 3VD[tdm] poza dyszami to nie różnią się niczym:
3VD
3LD
4TX
Komentarz
-
mam pyt a nie bede zakladal nowego tematu
gaźnik xtz.JPG
jaki rozmiar nr 10 i 9 i która z nich to dysz główna?
Komentarz
-
Na tym obrazku trochę słabo widać.
Dysza główna jest bez gwintu, wkładana w mostek z oringiem i trzymana przez tą blaszkę (na rysunku pomiędzy 9 i 10).
Dysza z gwintem to dysza biegu jałowego.
Wydaje mi się, że na rysunku 10 to będzie główna.
Rozmiarów nie pamiętam dokładnie.
Kołacze mi się po głowie 75 dla 9 i 145(albo 135) dla głównej.
Komentarz
-
-
Na 99% dysza z pierwszego linku to Main jet.
Ta z gwintem u mnie jest 75 (mam silnik TDM), więc nie może być to główna.
Tak jak pisałem wcześniej, główna jest bez gwintu.
Jest tu też zdjęcie rozebranego gaźnika, które potwierdza moje słowa.
Za chwilę spróbuję je wrzucić tutaj.
20130516009.jpg
Sorki za jakość, ale mam tylko telefon pod rękąOstatnio edytowany przez dex; 407.
Komentarz
Komentarz