Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

XTZ750 91' wdupiła 9,2l/ !

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    XTZ750 91' wdupiła 9,2l/ !

    jak w temacie, ostatnio na dniach ją rozebeszyłem, i rostałem sie do iglic gaźników, obnizyłem je na ostatni ząbek, z pozycji przedostatniej, może to coś pomoże.

    NA terasie pali mniej, wydawać by sie mogło że 6 litrów, ale w cyklu miejskim/mieszanym/wkoło komina to jest masakra.

    co myślicie o tym przypadku Pany?

    #2
    Myslimy, że temat był już wielokrotnie wałkowany i chyba wszystko zostało wyjaśnione w tej sprawie Poziom paliwa się kłania, i to nie na oko tylko porzadna robota.
    --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

    Komentarz


      #3
      jest jakis tutorial , jak to zrobić?


      PS: nadmieniam, ze przy 5-6 tys obr. lubią pojawiać sie czarne dymy z tłumika. czyżby zbyt bogata mieszanka?

      Komentarz


        #4
        ano ano moja pali 5 a czasem nawet mniej , jest z 92 więc albo masz walnięte gaźniki albo coś srogo rozregulowane
        Używaj świata, póki służą lata.

        Komentarz


          #5
          Ja nie mogę zejść poniżej 6, ale mój silnik rzadko widzi obroty rzędu 5 tysięcy...

          Kręce do 7 hehehe
          Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
          Loud pipes save lives...
          https://picasaweb.google.com/108651862641483365846

          Komentarz


            #6
            Zamieszczone przez zylakpan Zobacz posta
            jest jakis tutorial , jak to zrobić?


            PS: nadmieniam, ze przy 5-6 tys obr. lubią pojawiać sie czarne dymy z tłumika. czyżby zbyt bogata mieszanka?
            No jasne, że za bogato

            Tutorial zaczyna się w manualu (na forum do pobrania) chyba gdzieś od strony 6-2. Tam masz wszystko. Jak będzie mało to w dziale "Moje moto" w moim temacie masz foty z pomiaru poziomu paliwa

            Niestety gaźniki to niewdzięczna robota i czasami trzeba poeksperymentować by dojść do optymalnego ustawienia :/
            --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

            Komentarz


              #7
              dziekuję bardzo za pomoc, tak własnie zrobie

              Komentarz


                #8
                Witojcie, ponieważ zawziąłem się aby sprawdzić ile pali moja tereska 750 z 92 roku, podaje moje obliczenia.
                Silnik po regulacji zaworów, gaźników, iglice na przedostatni ząbek. Było dużo, dużo za dużo nagaru na zaworach, wyczyszczone.
                Po regulacjach i czyszczeniu chodzi jak trzeba, ma kopa, kręci równo po czerwone, nie przykapca.
                Trasa 1: kierunek Góry Sowie, 400 km, szosy do 120, autostrada do 140, latanie po górach i błocie - spalanie średnie 6,3 litra
                Trasa 2: powrót do Łodzi, szosy i autostrada do 120 bo ciemno było , spalanie 5,4 litra.
                Poprzedni właściciel przebąkiwał o spalaniu 8,5 l, nie dziwię skoro nic nie robił w moto prócz lania wachy, nawet łańcucha mu się nie chciało smarować!!!!
                aaaa i nawiązując do latania wokół komina, wychodzi mi 6,5 - 6,8 litra, a jeździć spokojnie to się nie da...
                Ostatnio edytowany przez Pablo1972; 3434.

                Komentarz


                  #9
                  Pablo - masz przyzwoite wyniki teraz.

                  generalnie esencja jest taka: sprawne gaźniki wyregulowane po szwajcarsku to spalanie w trasie (spokojna jazda 100-120) około 5,3-5,5
                  powyżej tego: szybka lub energiczna jazda szosowa, przeciąganie obrotów pod czerwone pole ... ale także niesprawne gaźniki lub inne elementy ... 7-8 litrów
                  o jeździe terenowej nie pisze, bo tutaj czasem się to liczy w motogodzinach rycia a nie mam w tym doswiadczeń
                  ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
                  FB: http://www.facebook.com/kamilltee

                  Komentarz


                    #10
                    Zgoda, dużo tez zależy od jeźdźca , jeden z moich przyjaciół nigdy nie zszedł poniżej 9, niezależnie na czym brykał, czy była to 600 czy malutkie 1300
                    Mój kilofazer zmieścił się w 5,6 litra lecąc również w góry, na autostradzie było powyżej 160. Bagaże i sakwy też nie pomagają.

                    Komentarz


                      #11
                      najlepiej jechać we dwie maszyny, tą samą trasę: w jedną stronę zmierzyć na kilku bakach przy tankowaniu na tych samych stacjach
                      na powrocie zamienić się na maszyny
                      i wszystko będzie jasne
                      ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
                      FB: http://www.facebook.com/kamilltee

                      Komentarz

                      Pracuję...
                      X