Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Załamanie mocy XTZ 750

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    Załamanie mocy XTZ 750

    Witam, ma problem ze swoją ST, idzie super od dołu do 4 tys., potem ma problem z wkręceniem się wyżej, zaczyna się trząść i znowu powyżej 5,8 - 6 tys. idzie jak burza.
    Wstępna diagnoza to gaźniki, dzisiaj będzie odstawiona do kolegi mechanika, zestawy naprawcze (niestety te z Larssona) kupione.
    Czy mieliście kiedyś podobne objawy? Jeśli tak to co pomogło?
    Zużycei paliwa w normie, koło 6, chociaż na Teresce jeżdżę bardzo spokojnie (jak na razie )
    Dziękuję z góry, Pablo.

    P.S. czy Wasze Tereski też tak "pachną" benzyną, bo moja aż za bardzo, co zmusza mnie to wstawiania jej do drugiego garażu wraz z katamaranem?

    #2
    Mój motór pachnie benzyną i robił to każdy motór jakiego dane było mi znać.

    Komentarz


      #3
      Cześć, nie mówię o tym przyjemnym delikatnym zapachu w garażu, ale o unoszących się oparach zdrowej 95

      Komentarz


        #4
        Jeśli nie da się przy niej fajki odpalić, to zaczniesz się martwić :evil:
        A tak na poważnie, to moją też czuć benzyną w garażu.
        Może nie w całym garażu, ale to drewniak zbudowany z tego, co akurat pod ręką było, więc wentylacja jest w nim wyśmienita.
        Jednak jak podejdę do moto, to nie muszę się schylać, a opary czuję wyraźnie.
        Do tej pory nic z dymem nie poszło, a i żadnych wycieków benzyny nie zauważyłem, a zostawiam otwarte krany na noc.
        Podejrzewam, że to z odpowietrznika zbiornika w korku, ale jeszcze sprawdzę, czy mi się przez gaźniki nie przelewa...

        Komentarz


          #5
          Dex, wiesz co mam też Fazera 1000 i od niego czuć tylko jak rozgrzany na słońcu, a ja chciałem sprawdzić czy przypadłość opisana w 1 poście może mieć związek z zapachem paliwa.
          Kraniki zakręcam, nie zawsze odkręcam ale myslę czy nie przelewa się w gaźnikach, na tyle słabo, że nie widać a czuć.

          Komentarz


            #6
            Paliwo głównie wali przez zamek (odpowietrznik) od korka zbiornika. Normalne to A cieknące paliwo gdziekolwiek można bez problemu wyczaić.
            --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

            Komentarz


              #7
              Zamieszczone przez LukaSS Zobacz posta
              Paliwo głównie wali przez zamek (odpowietrznik) od korka zbiornika. Normalne to A cieknące paliwo gdziekolwiek można bez problemu wyczaić.
              Najlepiej przyświecać sobie przy szukaniu zapalniczką
              Przepraszam, nie mogłem się powstrzymać.
              A mi jakoś żaden motocykl paliwem nie wali. jedyny moment, kiedy 750 pachniała paliwem to przy zwalonych uszczelkach kraników. Po wymianie uszczelek nic nie pachnie. Niezależnie od poziomu paliwa. No, ale to nie ma nic wspólnego z tematem.

              Komentarz


                #8
                Właśnie troszkę podejrzewam u mnie przecieki w gaźnikach, bo kraniki mam ok.
                Jeden po remoncie przed tygodniem.
                Ale mam wrażenie, że nawet na zakręconych kranikach czuć.
                Obadam temat dokładniej, jak znajdę w końcu chwilę czasu, żeby do garażu wyjść.

                Komentarz


                  #9
                  ale może rozwiąże jeden z problemów, dzięki bigboykr.
                  AAAAA zapalniczkę jadę kupić!! Cholera, szkoda że wczoraj nie pisałeś takie ładne w Rosji widziałem i taniutkie

                  Komentarz


                    #10
                    To "załamanie mocy" może być spowodowane dziurawymi membranami, jakimś lewym powietrzem(stare i spękane króćce ssące) - jak z pobieraniem oleju?

                    Komentarz


                      #11
                      Hello, membrany ok, gaźniki zrobione, okazało się, że luzy zaworowe się pokasowały, jutro będzie składana do kupy.
                      Kopciła na czarno niespalonym paliwem, oleju nie powinna brać.
                      Czy to wszystko poprawi sposób pracy silnika się okaże po złożeniu do kupy i jeździe próbnej.
                      Problem jest taki, że nie mam porównania jak te silniki powinny chodzić.

                      Komentarz


                        #12
                        Zamieszczone przez czeczen Zobacz posta
                        To "załamanie mocy" może być spowodowane dziurawymi membranami, jakimś lewym powietrzem(stare i spękane króćce ssące) - jak z pobieraniem oleju?
                        Zgadzam się z Czeczenem. Miałem tak samo. Membrany jakby żyletką pocięte. Dławiła sie przy 4tyś.
                        Ale ja bym dodał jeszcze do tego świece. Tzn wymienił bym na nowe.
                        No i przeczyścił gaźnik
                        ...tylko silnych los obdarza hojnie...

                        Komentarz


                          #13
                          Dam znać jak wyjdzie po złożeniu, jak rozumiem Wasze sprzęty ciągną równo bez nieprzyjemnych niespodzianek?

                          Komentarz


                            #14
                            Zamieszczone przez Pablo1972 Zobacz posta
                            Dam znać jak wyjdzie po złożeniu, jak rozumiem Wasze sprzęty ciągną równo bez nieprzyjemnych niespodzianek?
                            Aż łzy lecą
                            Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                            No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                            sigpic

                            Komentarz


                              #15
                              i pot po dupie jak trza dźwigać

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X