Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Podciśnieniowy kranik paliwa

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    Podciśnieniowy kranik paliwa

    Witam
    Chcę zamontować do ST podciśnieniowy kranik (zawór) paliwa, od jakiego motocykla by się najlepiej nadawał?, może ma ktoś taki na sprzedaż?

    #2
    A po co, że tak zapytam?
    --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

    Komentarz


      #3
      domyślam się, że chodzi o kasę...zestaw naprawczy fabrycznego jest droższy niż kranik podciśnieniowy zakładany na przewód, chociażby do skuterka. Jak padał mi kranik w CB450S to na przewód założyłem podciśnieniowy z alledrogo za całe 20 zł i podłączyłem pod druki kruciec zapewne hula do dziś.

      Komentarz


        #4
        A jak to z rezerwą wtedy wygląda?
        Kraina Pyrą i Gzikiem płynąca
        Adwenczur Klab FB
        Adwenczur Klab w sieci

        Komentarz


          #5
          tak to wygląda, że jej nie ma jak fabryczny kranik się już definitywnie rozsypał. a jeżeli tylko jest nieszczelny trochę to rezerwa działa jak wcześniej. W przypadku ST należałoby wpakować go między trójnikiem a zasilaniem pompy paliwa. No ale nie oszukujmy się...trochę druciarstwem zalatuje mimo wszystko
          PS. tak przy okazji, czym robicie płukankę zbiornika paliwa? FOSOL się nada? Nie rozszczelni omawianych kraników?

          Komentarz


            #6
            ten podciśnieniowy kranik ma być po to żeby nie trzeba było ciągle myśleć o zakręcaniu dwóch głównych. Słyszałem już od paru ludzi że jak nie trzymają zaworki iglicowe w gaźniku to paliwo będzie się przelewało do silnika a stamtąd do oleju. Widziałem już tereski wyposażone w takie zaworki ale właśnie nie wiem jaki najlepiej się nada

            Komentarz


              #7
              Moim zdaniem dość wątpliwe usprawnienie, podciśnieniowe kraniki też potrafią klęknąć w najmniej spodziewanym momencie-widziałem takie przypadki np. w gpz-etach. Odstawiając moto na dłuższy czas i tak nie można im zaufać. Drugi problem jaki widzę to dodatkowe utrudnienie przy odpalaniu, silnik będzie musiał wygenerować podciśnienie by paliwo dopłynęło do pompy a dopiero wtedy pompa zacznie tłoczyć benzynę do gaźników. Akumulator i rozrusznik będą miały więcej roboty.
              "Na dobry początek - jedź na koniec świata"

              Komentarz


                #8
                Bez przesady, silnik odpala na paliwie, które pozostaje w komorze pływakowej.

                Komentarz


                  #9
                  Reasumując ten temat to czy jest sens i potrzeba montować kranik podciśnieniowy jako dodatkowe zabezpieczenie przed przedostawaniem się benzyny do oleju?? Jak TAK to jaki ten kranik jest najlepszy??

                  Komentarz


                    #10
                    Kranik podciśnieniowy wcale nie daje zabezpieczenia, jeśli strzeli membrana w takim kraniku to na bank masz paliwo w oleju, zwykłe kraniki nawet te stare po wymianie środków czyli uszczelek spokojnie rpzeżyją kolejne 20 lat pod warunkiem że kupisz dobre uszczelki a nie jakieś tam puchnące gówno.
                    Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                    No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                    sigpic

                    Komentarz


                      #11
                      Gutek, mam gdzieś zaworek podciśnieniowy, którego używałem do olejarki. Mogę Ci go pożyczyć do testów - trzeba sprawdzić, czy ma wystarczającą przepustowość.

                      Komentarz

                      Pracuję...
                      X