Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Mała uszczelka w gaźniku.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [750] Mała uszczelka w gaźniku.

    Cześć;
    Przy okazji rozkręcania gaźnika do czyszczenia z jednej z komór wypadła mała okrągła uszczelka (link do zdjęcia poniżej) podejrzewam, że ogóle nie była zamontowana. czy wiecie może w którym miejscu powinna znajdować się ta uszczelka?




    Z góry dzięki za pomoc

    #2
    wygląda to na oring podciśnienia przy pokrywie przepustnicy podciśnieniowej, ale to z drugiej strony gaźnika więc skąd się w komorze pływakowej wziął. Na oring śrubki od składu mieszanki za duży chyba....

    Komentarz


      #3
      A łopatologicznie, to pewnie będzie to oring w czarnej pokrywce, która przychodzi na gaźnik (są dwie pokrywki)
      Może poprzedni właściciel schował zapas w komorze pływakowej
      "Demokracja jest wtedy, kiedy dwa wilki i owca głosują, co zjedzą na obiad. Wolność jest wtedy, kiedy dobrze uzbrojona owca podważa wynik głosowania." Benjamin Franklin

      Komentarz


        #4
        To może być też oring dyszy głównej.
        Co prawda wygląda na zbyt duży, ale jest tam takie ustrojstwo.

        Komentarz


          #5
          To może być o-ring z jednej z dwóch pokryw membran podciśnieniowych, swoja droga to ciekawy sposób na naprawę gaźnika, wrzucasz po prostu wszystko do komory pływakowej i niech ktoś powie że czegoś w gaźniku brakuje przecież jest kompletny

          Komentarz


            #6
            Jak by co, to tutaj jest on montowany.
            Załączone pliki

            Komentarz


              #7
              Na tych zdjęciach zobaczysz gdzie powinien być ten o-ring. Na pierwszym zdjęciu widać otworek i wgłębienie pod o-ring. Na drugim zdjęciu jest tusz pod rantem membrany.
              Załączone pliki

              Komentarz


                #8
                Proszę podajcie wymiary tego oringa pod dekielek membrany skoro macie już gaziory na wierzchu, bo wczoraj okazało się że u mnie go nie ma.
                A do tego motor przebiera, przerywa na stałych obrotach podczas jazdy na każdym biegu

                Komentarz


                  #9
                  Nawet jak założysz ten oring to i tak nic to nie da.
                  --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                  Komentarz


                    #10
                    Zamieszczone przez Frogg Zobacz posta
                    Proszę podajcie wymiary tego oringa pod dekielek membrany skoro macie już gaziory na wierzchu, bo wczoraj okazało się że u mnie go nie ma.
                    A do tego motor przebiera, przerywa na stałych obrotach podczas jazdy na każdym biegu
                    Jutro poszukam w garażu, gdzieś powinien się walać.
                    Tak jak napisał Łukasz, sprawdź stan elementów w gaźniku, które się zużywają, bo pewnie już czas na wymianę.
                    "Demokracja jest wtedy, kiedy dwa wilki i owca głosują, co zjedzą na obiad. Wolność jest wtedy, kiedy dobrze uzbrojona owca podważa wynik głosowania." Benjamin Franklin

                    Komentarz


                      #11
                      ok ok, wczoraj rozbieraliśmy gaziory i problemy widać gołym okiem. Jest też kilka znaków ???, ale zaczynam od rzeczy których ewidentnie nie ma

                      Komentarz


                        #12
                        Zamieszczone przez Frogg Zobacz posta
                        Proszę podajcie wymiary tego oringa pod dekielek membrany skoro macie już gaziory na wierzchu....(
                        3x2

                        Złoty szpadel przyjmuję z pokorą

                        Komentarz

                        Pracuję...
                        X