Witam,
Wiem, że temat gaźnika był dosyć mocno wałkowany ale potrzebuję informacji na szybko. Jestem obecnie w czasie motocyklowej podróży do Australii (obecnie w Indonezji) i motocykl zaczął mi palić więcej o jakieś 1,5 l. Pierwsze problemy pojawiły się już w Indiach, motocykl w ogóle nie przyspieszał i maksymalna prędkość to było 80 km/h. Dałem motocykl magikom z Yamahy, po odbiorze wszystko było ok. Po odbiorze motocykla w Tajlandii palił praktycznie tyle co zawsze ok 4,5 l. Teraz w Indonezji okazało się, że nadmiar paliwa wylewa się kranikiem wlewowym. Znowu znalazłem magika, wyczyścił gaźnik, było w nim trochę brudu. Przestał wylewać paliwo, ale nadal więcej pali. Zastanawiam się czy śruba mieszanki paliwa nie jest źle ustawiona? Ile obrotów powinno być? Dokładnie posiadam Yamahę xt600 Z Tenere model 3AJ.
Będę wdzięczny za pomoc.
Wiem, że temat gaźnika był dosyć mocno wałkowany ale potrzebuję informacji na szybko. Jestem obecnie w czasie motocyklowej podróży do Australii (obecnie w Indonezji) i motocykl zaczął mi palić więcej o jakieś 1,5 l. Pierwsze problemy pojawiły się już w Indiach, motocykl w ogóle nie przyspieszał i maksymalna prędkość to było 80 km/h. Dałem motocykl magikom z Yamahy, po odbiorze wszystko było ok. Po odbiorze motocykla w Tajlandii palił praktycznie tyle co zawsze ok 4,5 l. Teraz w Indonezji okazało się, że nadmiar paliwa wylewa się kranikiem wlewowym. Znowu znalazłem magika, wyczyścił gaźnik, było w nim trochę brudu. Przestał wylewać paliwo, ale nadal więcej pali. Zastanawiam się czy śruba mieszanki paliwa nie jest źle ustawiona? Ile obrotów powinno być? Dokładnie posiadam Yamahę xt600 Z Tenere model 3AJ.
Będę wdzięczny za pomoc.
Komentarz