Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Witam was gdzie dostać część do gaźnika ? (660)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    Witam was gdzie dostać część do gaźnika ? (660)

    Witam was mam pytanko gdzie dostać można ośkę przepustnicy prawego (gaźnika). Mam na niej spory luz w moto falują obroty nie równo pracuje itp bo jest spory luz. Można ją gdzieś dostać ? Jak tak to gdzie ? Jeśli nie to może ktoś zna namiary na jakiś warsztat gdzie regenerują gaźniki ? . Pytam bo już sił nie mam moto przygasa szarpie przydusza a to potrafi bardzo denerwować.
    W takim bądź razie bardzo bym prosił o rady nie chcę druciarstwa typu kleje lutowanie ma to być porządnie nie na tzw (chwilę).
    Z góry dzięki za dobrą podpowiedź

    #2
    Zwykle jeśli ośka jest ruszona to większy problem jest z korpusem, bo jest bardziej miękki i jest już wytarty. Wtedy zmiana samej ośki nic/niewiele da.
    Kiedyś przerabiałem temat (zresztą nie tylko ja - kojarzę różne opisy na forum, poszukaj) i temat był ciężki. Firmy samochodowe niespecjalnie chciały się za to brać, bo to za małe elementy jak na ich standardy.
    Chyba jedyna sensowna opcja to rozwiercenie gniazd o jakieś 0.5mm i dorobienie nowej ośki pod wymiar. Ja kombinowałem z przetoczeniem ośki i zrobieniem nowych gniazd w korpusie z teflonu, ale wyszło średnio. Okazało się, że ośka po przetoczeniu była już za mało sztywna + pewnie drobna nieosiowość przy przetaczaniu i zaczęły się problemy z okresowym przycinaniem się tej ośki. Ośka po przetoczeniu była tak delikatna, że nawet dokręcenie przepustnicy do ośki wyraźnie musiało ją uginać, bo zwiększał się opór przy obracaniu.
    Te nieszczęsne gaźniki to IMO największy feler 660tki.

    pzdr, Adam
    sigpic

    Komentarz


      #3
      A nie wiesz gdzie może dostać zamiennik gaźnika bądź nowy oryginał ?

      Komentarz


        #4
        mowisz, masz: http://allegro.pl/yamaha-xtz-750-gaz...766655753.html
        Pzdr!
        prawko juz na 650, XTZ750 byla moim pierwszym moto, a teraz mam frajde

        Komentarz


          #5
          Koledze chodzi raczej o gaźnik do 660.
          "Demokracja jest wtedy, kiedy dwa wilki i owca głosują, co zjedzą na obiad. Wolność jest wtedy, kiedy dobrze uzbrojona owca podważa wynik głosowania." Benjamin Franklin

          Komentarz


            #6
            True, zakrecony jak ruski sloik jestem, a jeszcze ostatnio gadalismy o tym gazniku z kumplem to juz w ogole inne przeciez nie istnieja ;-)
            Pzdr!
            prawko juz na 650, XTZ750 byla moim pierwszym moto, a teraz mam frajde

            Komentarz


              #7
              I co chłopaki poradzicie coś ? Może jakiś warsztat zajmujący cię reanimacją gaźników ?

              Komentarz


                #8
                Teoretycznie Teikei jeszcze produkuje te gaźniki ...ale nigdzie nie widać ich w sprzedaży. Części są dostępne ale korpusów nie można znaleźć.
                Słyszałem o konwersji na dual Keihin FCR 39H ale to droga zabawa - jakieś 750 usd.
                Warsztatu poszukaj w google gdzieś blisko np. http://panoramafirm.pl/wielkopolskie...nlled_prx.html

                lub do jakiegoś pasjonata https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j...6Y1BGCVQ1z7ITQ

                Komentarz


                  #9
                  Dzięki zobaczę co się da zrobić

                  Komentarz


                    #10
                    Zamieszczone przez czeczen Zobacz posta
                    dual Keihin FCR 39H
                    2x FCR39 to chyba ciut za ostro - to byłoby nawet za dużo do 750. Na singla tej pojemności jeden taki gaźnik spokojnie by starczył, tylko byłby problem z wsadzeniem tegoż (ogólnie FCRy dość duże są i nie wiem czy pod ramę 660 by się zmieściły). Jak 2 gaźniki to rozmiar powinien być raczej koło 32-35mm.
                    sigpic

                    Komentarz


                      #11
                      Ostro - nawet bardzo kiedyś wpadł mi taki temat podczas grzebania w sieci.
                      Jeszcze teraz pogrzebałem i wychodzi na to że podejdzie jeszcze para Keihin CR's 31 lub 33



                      i jest szansa na montaż Mikuni TM 34



                      i jeszcze Mikuni TM 40 - jeden! z patentem na kruciec Y od Grizzly-Raptora... http://www.horizonsunlimited.com/hub...rb-setup-51373

                      bazuję na tym że seria rodzina xt,xtz bazowała na Teikei o minimalnie różnych średnicach y26pv,y27pv...

                      ...a może gaźnik od Freda? (Mikuni BSR32SS) Mam wrażenie że wyszłoby najtaniej .... tak czy inaczej rzeźba konieczna
                      Ostatnio edytowany przez czeczen; 402.

                      Komentarz


                        #12
                        Koledzy właśnie o to chodzi że ma to być oryginał nie jakieś lepianki żeby to dobrze chodziło i jeździło i żeby nie wpierdalało 10 na 100 U mnie wszystko gra tylko na niskich słabo a tak to git

                        Komentarz


                          #13
                          Zamieszczone przez Aruś13 Zobacz posta
                          Koledzy właśnie o to chodzi że ma to być oryginał nie jakieś lepianki żeby to dobrze chodziło i jeździło i żeby nie wpierdalało 10 na 100 U mnie wszystko gra tylko na niskich słabo a tak to git
                          Jeśli oryginał nie zmęczony to tylko allegro ale będzie ciężko, natomiast jeśli nowy oryginał to tylko aso w chorej cenie myślę że Twojego motocykla.
                          Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                          No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                          sigpic

                          Komentarz


                            #14
                            Gaźnik warty tyle co moto ? 0.o

                            Komentarz

                            Pracuję...
                            X