Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

XTZ 750 na wolnych się gubi, może oring dyszy w gaźniku?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    XTZ 750 na wolnych się gubi, może oring dyszy w gaźniku?

    Może pomożecie. Tenerka pali bez problemu, jeździ, przyspiesza jak szalona ale na wolnych obrotach potrafi pracować na jednym cylindrze. Jak się rozgrzewa przed jazdą potrafi prychnąć w filtr powietrza, czasem podczas jazdy strzeli w wydech. Jeżeli np stoję na czerwonym i gubi pracę jednego cylindra to wystarczy dodać gazu i od razu pracują oba a po chwili znowu jeden. Zauważyłem podczas czyszczenia gaźników zużyte oringi na jednych dyszach w komorze pływakowej. Od czego jest ta dysza z oringiem i czy może to być przyczyna niewłaściwej pracy silnika na wolnych? Świece nowe, poziom paliwa wg manuala, gaźniki przeczyszczone, podczas jazdy motocykl nie ma żadnych problemów. Jakieś pomysły? Acha czy zna ktoś wymiary tego oringa na dyszy?

    #2
    Synchronizację gaźników robiłeś?

    Komentarz


      #3
      Nie. Synchro nie było robione, ale czy to może być wina braku synchro, skoro są anomalie praktycznie tylko na wolnych obrotach a w pozostałym zakresie obrotów chodzi OK?

      Komentarz


        #4
        Poczytaj choćby tutaj;http://www.swiatmotocykli.pl/Motocyk...1,2720482.html
        "Na dobry początek - jedź na koniec świata"

        Komentarz


          #5
          Jestem raczej pewny że synchro nic tu nie zmieni. Raczej obstawiam to co wcześniej pisałeś, stare oringi i uszczelki, może zaworki ssania (wypalone w nich plastikowe iglice i nieszczelne gumowe uszczelniacze w których one się przesuwają). A może też zamienione miejscami piloty. Myślę że powinieneś zdemontować gaźniki do ostatniej śrubki i zweryfikować stan poszczególnych części, zwłaszcza zwracając uwagę na wszystkie gumowe części.

          Komentarz


            #6
            Zamieszczone przez Atom750 Zobacz posta
            Nie. Synchro nie było robione, ale czy to może być wina braku synchro, skoro są anomalie praktycznie tylko na wolnych obrotach a w pozostałym zakresie obrotów chodzi OK?
            Zrób to się przekonasz,
            a właśnie sychro wpływa znacząco na pracę na wolnych obrotach
            Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
            No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
            sigpic

            Komentarz


              #7
              Też obstawiam synchronizację. Miałem podobne objawy na wolnych obrotach i po synchronizacji jet OK. Samo synchro nie zajmuje dużo czasu i można to zrobić w domu- godzina czasu i po robocie, tak że zamiast ściągać gaźniki wydaje mi się że nie zaszkodzi zrobić.

              Komentarz


                #8
                Zamierzam zrobić to synchro. Ostatnio zrobiłem 360 kilometrów i najlepiej gdybm ciągle jechał bo wtedy moto chodzi idealnie a na niskich obrotach potrafi strzelić w wydech i gubi jeden cylinder np podczas postoju. Tylko tego czasu ciągle brak.

                Komentarz


                  #9
                  Żeby zakończyć temat. Po wykonaniu synchronizacji problem zniknął. Tereska śmiga już jak marzenie w każdym zakresie obrotów. Założyłem również nowe zestawy naprawcze ssania, bo do starych nie miałem już zaufania (popękane gumki). Także jest git!

                  Komentarz

                  Pracuję...
                  X