Może pomożecie. Tenerka pali bez problemu, jeździ, przyspiesza jak szalona ale na wolnych obrotach potrafi pracować na jednym cylindrze. Jak się rozgrzewa przed jazdą potrafi prychnąć w filtr powietrza, czasem podczas jazdy strzeli w wydech. Jeżeli np stoję na czerwonym i gubi pracę jednego cylindra to wystarczy dodać gazu i od razu pracują oba a po chwili znowu jeden. Zauważyłem podczas czyszczenia gaźników zużyte oringi na jednych dyszach w komorze pływakowej. Od czego jest ta dysza z oringiem i czy może to być przyczyna niewłaściwej pracy silnika na wolnych? Świece nowe, poziom paliwa wg manuala, gaźniki przeczyszczone, podczas jazdy motocykl nie ma żadnych problemów. Jakieś pomysły? Acha czy zna ktoś wymiary tego oringa na dyszy?
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
XTZ 750 na wolnych się gubi, może oring dyszy w gaźniku?
Zwiń
X
-
Poczytaj choćby tutaj;http://www.swiatmotocykli.pl/Motocyk...1,2720482.html"Na dobry początek - jedź na koniec świata"
Komentarz
-
Jestem raczej pewny że synchro nic tu nie zmieni. Raczej obstawiam to co wcześniej pisałeś, stare oringi i uszczelki, może zaworki ssania (wypalone w nich plastikowe iglice i nieszczelne gumowe uszczelniacze w których one się przesuwają). A może też zamienione miejscami piloty. Myślę że powinieneś zdemontować gaźniki do ostatniej śrubki i zweryfikować stan poszczególnych części, zwłaszcza zwracając uwagę na wszystkie gumowe części.
Komentarz
-
Zamieszczone przez Atom750 Zobacz postaNie. Synchro nie było robione, ale czy to może być wina braku synchro, skoro są anomalie praktycznie tylko na wolnych obrotach a w pozostałym zakresie obrotów chodzi OK?
a właśnie sychro wpływa znacząco na pracę na wolnych obrotachBył Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Komentarz
Komentarz