Cześć
Moja super tenere ma założone blokadę ograniczające moc. Nie jest to oryginalny zestaw Yamahy tylko wykony przez firmę zewnętrzną. Chciałem się pozbyć tego zestawu. Moje poszukiwania gdzie on się znajduje i jak może działać doprowadziły mnie do rolgazu. Gdzie wygląda jak by były wklejone patyczki które blokują jego ruch. Może mi powiedzieć Czy w tym motocyklu tak jest fabrycznie? czy może moja hipoteza wydaje się być słuszna? 13388954_597201303768136_957380974_o.jpg13389100_597201330434800_116730848_o.jpg13389342_597202317101368_1753664889_o.jpg
Moja super tenere ma założone blokadę ograniczające moc. Nie jest to oryginalny zestaw Yamahy tylko wykony przez firmę zewnętrzną. Chciałem się pozbyć tego zestawu. Moje poszukiwania gdzie on się znajduje i jak może działać doprowadziły mnie do rolgazu. Gdzie wygląda jak by były wklejone patyczki które blokują jego ruch. Może mi powiedzieć Czy w tym motocyklu tak jest fabrycznie? czy może moja hipoteza wydaje się być słuszna? 13388954_597201303768136_957380974_o.jpg13389100_597201330434800_116730848_o.jpg13389342_597202317101368_1753664889_o.jpg


ale dzięki za ofertę. Zwężek nie ma na pewno. Zasada działania blokady uniemożliwia otwarcia przepustnic, w tym momencie otwierają się tylko na 1/3 swoich możliwości, motocykl powyżej ok 4,5k rpm po prostu traci moc. Na rolgaz naprowadziły mnie pozostałości oznaczeń, które ktoś wcześniej namalował korektorem, zaznaczające skrócony zakres w jakim może się obracać manetka, Po zdjęciu obudowy rolgazu, ruch manetki jest prawidłowy przepustnice otwierają się tak jak powinny. Co do tych patyczków wyglądały mi na wtopione stąd taki pomysł
Komentarz